Hudební gigant Spotify vstoupí na trh s NFT
Spotify plánuje na svou platformu přidat NFT spolu s prvky technologie blockchain s cílem zvýšit příjmy umělců a tím i celé společnosti.
Spotify plánuje na svou platformu přidat NFT spolu s prvky technologie blockchain s cílem zvýšit příjmy umělců a tím i celé společnosti.
Spotify plánuje na svou platformu přidat NFT spolu s prvky technologie blockchain s cílem zvýšit příjmy umělců a tím i celé společnosti.
Navrhované kroky Spotify mohou vzbudit nadšení v hudebním průmyslu i na trhu s kryptoměnami. Společnost je důležitým hráčem v technologickém a uměleckém průmyslu. Nyní plánuje posílit svou konkurenční výhodu na trhu tím, že nabídne NFT jako nový přírůstek do svých služeb.
O co ale přesně jde?
NFT jsou tokeny, které se obecně spojují s uměleckými díly, hrami, sběratelskými předměty nebo hudebními skladbami. Nabízí se tedy příležitost zvýšit výdělek všem, kdo na Spotify zveřejňují svou tvorbu.
Aplikace by tedy nyní mohla přilákat nové uživatele tím, že jim nabídne několik výhod, jako je prodej a nákup digitálních produktů, koncerty v zákulisí nebo jiné atrakce, které by byly spojeny s NFT.
Například rapper Snoop Dogg je známý tím, že investuje do NFT. Mohl by se tedy stát novým ambasadorem značky Spotify. Vedle něj může být DJ Steve Aoki, který nedávno přiznal, že na NFT vydělal víc, než na své práci.
V této skupině mohou být hudebníci Kings of Leon (sérii NFT vydali u příležitosti premiéry svého posledního alba), vokalistka Grimes nebo třeba Ozzy Osbourne (kolekce Crypto Batz).
NFT se stále více vykreslují jako budoucnost hudebního průmyslu. Důvod?
Jsou to digitální certifikáty práv k danému dílu. Jinými slovy dokazují, že skladba, kterou posloucháme na svém chytrém telefonu, byla zakoupena legálně.
To je velmi důležité zejména dnes, kdy pirátství nadále způsobuje velké ztráty na hudebním trhu.
zdroj: decrypt.co, pixabay.com
Diskuze Žádné komentáře