Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

Obchod Nike v metaverzu již navštívilo téměř 7 milionů lidí

Před časem do virtuálního světa vstoupil výrobce obuvi a sportovního oblečení Nike. Jak se ukázalo, Nikeland, obchod Nike v metaverzu Roblox, si získává velkou pozornost. Od premiéry před pěti měsíci ho již navštívilo téměř 7 milionů lidí. Společnost využívá různé strategie k přilákání nových návštěvníků. Například během týdne hvězd NBA přišel do virtuálního obchodu LeBron James.

Nikeland navštívilo již cca 7milionů lidí

Nike store navštívilo víc než 7 milionů lidí

Před časem do virtuálního světa vstoupil výrobce obuvi a sportovního oblečení Nike. Jak se ukázalo, Nikeland, obchod Nike v metaverzu Roblox, si získává velkou pozornost. Od premiéry před pěti měsíci ho již navštívilo téměř 7 milionů lidí. Společnost využívá různé strategie k přilákání nových návštěvníků. Například během týdne hvězd NBA přišel do virtuálního obchodu LeBron James.

Nad očekávání

Společnost údajně překonala svá vlastní očekávání, co se týče výnosů i implementace své digitální strategie. Prodejna společnosti v Roblox, Nikeland metaverse, přilákala od listopadu 6,7 milionu lidí z 224 zemí.

V praxi je Nikeland mikro metaverse od této sportovní značky zabudován do Robloxu. Uživatelé si s jeho pomocí mohou vyzkoušet různé virtuální produkty.

Aby přilákala více zákazníků, pozvala společnost Nike LeBrona Jamese během týdne hvězd NBA. Hvězda NBA trénovala a angažovala se s hráči v Nikelandu a na oplátku za zábavu měli účastníci možnost odemknout virtuální produkty.

Obrázek k metaversu

Nikeland

Společnost Nike ve své zprávě uvedla, že její tržby za třetí čtvrtletí, které skončilo 28. února, byly 10,9 miliardy dolarů. Tento výsledek představuje 5% meziroční nárůst a převyšuje očekávání analytiků, kteří očekávali tržby 10,59 miliardy USD.

Prezident a generální ředitel společnosti Nike John Donahoe kromě jiných příjmů uvedl rostoucí podíl na nových digitálních platformách, jako je Nikeland.

„Nikeland vám dává možnost vytvořit inovativní způsob, jak se spojit se spotřebiteli, což jim umožní odemknout virtuální zážitky, produkty a odměny, zatímco my rozšiřujeme přístupové body NIKE v rámci digitálního ekosystému.“

John Donahoe, generální ředitel společnosti NIKE

Donahoe také prozradil, že společnost plánuje pokračovat v dynamickém vývoji virtuálních produktů. Budou zahrnovat speciální modely LeBron 19 pro Robloxy.

Akvizice RTFKT

Ve třetím čtvrtletí společnost Nike oznámila také NIKE Virtual Studios. Byl to výsledek transakce z prosince 2021, kde výrobce sportovního oblečení získal RTFKT subjekt, který spustil první oficiální NFT pod značkou NIKE.

„S NIKE Virtual Studios je naší vizí využít našich nejlepších digitálních zkušeností v našem oboru a vytvořit produkty a zážitky s pomocí Webu 3.0 k rozšíření této komunity. Aby NIKE a naši členové mohli společně tvořit, sdílet a využívat výhod.“

John Donahoe, generální ředitel společnosti NIKE

Společnost se připojila k trendu metaverza v listopadu 2021. Už tehdy požádala o registraci ochranné známky „Nike, just do it“ , jakož i svého ikonického Swoosh ve virtuálním světě.

zdroj: decrypt.co, pixabay.com

Další novinky

Japonská železniční společnost vydává NFT suvenýry

Moonbirds a Spotify vydávají limitovaný NFT playlist

NFT platforma Vibe vybrala 4 miliony USD v prvním kole financování

Animoca Brands se spojila s ONE Championship za účelem vytvořit hru

Společnost LG podává patentovanou přihlášku na NFT TV

Mines of Dalarnia slaví rok od spuštění mainnet verze hry

Jak reagují burzy kryptoměn na přetížení bitcoinové sítě?

Herní veterán Mike Seavers je novým technickým ředitelem Yuga Labs

Blockchain Sui přivítá prvních 13 her

Nástroj pro tvorbu digitálního umění Generative Art Maker

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář