Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

Lionel Messi se spojil se Socios

Jedna z největších legend fotbalu se opět pustila do světa kryptoměn. Lionel Messi podepsal smlouvu na 20 milionů dolarů s platformou Socios.

Lionel Messi se spojil se Socios

Jedna z největších legend fotbalu se opět pustila do světa kryptoměn. Lionel Messi podepsal smlouvu na 20 milionů dolarů s platformou Socios.

Messi se stává ambasadorem Socios

Messi se jako ambasador značky zúčastní řady propagačních a vzdělávacích kampaní. První z nich, jejíž heslo je „be more“ , bude sloužit k seznámení uživatelů s platformou Socios.

Mluvčí společnosti řekl:

„Jako ambasador globální značky bude Messi propagovat naši značku a produkt v globálním měřítku v široké škále kampaní a kanálů, počínaje televizním spotem, který se bude natáčet příští týden. Bude se jednat o první televizní kampaň Socios.com v historii.“

Messi bude také sdílet obsah Socios se svými fanoušky na svých sociálních sítích.

Fotbalová legenda napsala v připraveném prohlášení:

„Socios.com existuje, aby obohatil zážitky fanoušků a umožnil jim „být víc“. Jsem hrdý, že se mohu připojit k poslání Socios.com a pomoci vytvořit pro fanoušky na celém světě propojenější a odměňující budoucnost.“

Tokeny fanoušků Socios jsou kryptoměny založené na síti Ethereum přidělené populárním fotbalovým týmům. Jedním z nich je Paříž Saint-Germain, francouzský tým, za který Messi momentálně hraje.

Její token je uveden pod symbolem PSG a podle CoinMarketCap se za posledních 24 hodin zvýšil přibližně o 1,3 %.

Mezi další týmy, které se staly partnery platformy, patří AS Řím, Arsenal, Manchester City, Barcelona, Juventus, AC Milán a mnoho dalších.

Co jsou tokeny fanoušků?

Tokeny fanoušků jsou velmi podobné tokenům ze světa decentralizovaných financí. Jejich majitelé dostávají privilegia, jako například právo hlasovat. To znamená, že mohou například hlasovat pro věci, jako je barva dresu, který tým bude mít na sobě během zápasu.

Například 16. dubna si budou moci fanoušci Arsenalu AFC vybrat oblečení, které budou hráči nosit během zápasu proti Southamptonu.

Navzdory slíbené inovaci však regulátoři nejsou z tokenů fanoušků tak nadšeni, jako jejich propagátoři. Britský úřad pro standardy reklamy (ASA) nedávno zakázal reklamy propagující token fanoušků Arsenalu.

ASA uvedla, že reklamy „trivializovaly investice do kryptoměn a využívaly nezkušenost nebo důvěřivost spotřebitelů, neuváděly riziko investice“ a nevysvětlily, že „token“ je kryptoměna.

zdroj: decrypt.co, pixabay.com, okrypte.sk

Další novinky

Japonská železniční společnost vydává NFT suvenýry

Moonbirds a Spotify vydávají limitovaný NFT playlist

NFT platforma Vibe vybrala 4 miliony USD v prvním kole financování

Animoca Brands se spojila s ONE Championship za účelem vytvořit hru

Společnost LG podává patentovanou přihlášku na NFT TV

Mines of Dalarnia slaví rok od spuštění mainnet verze hry

Jak reagují burzy kryptoměn na přetížení bitcoinové sítě?

Herní veterán Mike Seavers je novým technickým ředitelem Yuga Labs

Blockchain Sui přivítá prvních 13 her

Nástroj pro tvorbu digitálního umění Generative Art Maker

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář