Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

YouTube zvažuje zavedení NFT pro tvůrce

Sektor NFT zažil v roce 2021 obrovský boom, do kterého se zapojili i známé osobnosti, sportovci a také firmy. Technologický gigant Google však tento trend doposud obcházel. Nyní se ukazuje, že se společnost rozhodla o téma zajímat prostřednictvím své video platformy – YouTube.

YouTube zvažuje zavedení NFT

Youtube možná umožní NFT tokeny

Sektor NFT zažil v roce 2021 obrovský boom, do kterého se zapojili i známé osobnosti, sportovci a také firmy. Technologický gigant Google však tento trend doposud obcházel. Nyní se ukazuje, že se společnost rozhodla o téma zajímat prostřednictvím své video platformy – YouTube.

YouTube & NFT

Na YouTube NFT se pracuje. Generální ředitelka YouTube, Susan Wojcicki, veřejným dopisem naznačila, že společnost se chce aktivně zapojit do světa NFT.

Generální ředitelka YouTube, Susan Wojcicki, ve výročním dopise tvůrcům uvedla, že společnost hledá způsoby, jak pomoci tvůrcům využívat výhod nezaměnitelných tokenů.

V jeho úryvku si můžeme přečíst:

„Vždy se zaměřujeme na rozšiřování ekosystému YouTube, abychom pomohli autorům využít nových technologií včetně věcí, jako je NFT. Zároveň pokračujeme v posilování a zlepšování zážitku tvůrců i fanoušků.“

Wojcicki neuvedla příliš mnoho podrobností. Zdůraznila však, že Web3.0 byl pro její společnost „ zdrojem inspirace“. Řekla také, že v roce 2021 NFT a decentralizované autonomní organizace (DAO) „poskytly tvůrcům a fanouškům více způsobů, jak se spojit“.

Konkurence má podobné plány jako YouTube

Youtube není jedinou platformou sociálních médií, která se angažuje v sektoru NFT. Nedávno Twitter začlenil funkci, která uživatelům umožňuje oficiálně ověřit NFT použitý jako profilový obrázek. Tato funkce byla spuštěna 20. ledna a je dostupná pouze pro předplatitele služby Twitter Blue. Oficiální NFT budou mít šestiúhelníkový okraj, namísto tradičního kulatého okraje používaného pro běžné profilové obrázky.

Funkce, které uživatelům umožní vytvářet a prodávat NFT, jsou také vyvinuty společnostmi Facebook a Instagram. Kromě toho budou moci zobrazovat NFT na profilech a nakonec vytvářet nové NFT. Plány Meta (Facebooku) zahrnují také spuštění vlastního NFT trhu. Podle zdrojů se však tato myšlenka může změnit, protože tyto projekty jsou stále ve velmi ranném stádiu.

Facebook a Instagram dokončují funkci, která uživatelům umožní zobrazovat NFT na jejich profilech sociálních médií a zároveň pracují na prototypu, který pomůže uživatelům vytvářet a prodávat sběratelské tokeny.

zdroj: cointelegraph.com, pixabay.com, okrypte.sk

Další novinky

Japonská železniční společnost vydává NFT suvenýry

Moonbirds a Spotify vydávají limitovaný NFT playlist

NFT platforma Vibe vybrala 4 miliony USD v prvním kole financování

Animoca Brands se spojila s ONE Championship za účelem vytvořit hru

Společnost LG podává patentovanou přihlášku na NFT TV

Mines of Dalarnia slaví rok od spuštění mainnet verze hry

Jak reagují burzy kryptoměn na přetížení bitcoinové sítě?

Herní veterán Mike Seavers je novým technickým ředitelem Yuga Labs

Blockchain Sui přivítá prvních 13 her

Nástroj pro tvorbu digitálního umění Generative Art Maker

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář