Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

KFC registruje ochranné známky související s metaverzem a NFT

V posledních měsících se o virtuální realitu zajímá stále více společností. Yum! Brands (provozovatel Taco Bell, Pizza Hut nebo Kentucky Fried Chicken (KFC)) nyní, po stopách svého konkurenta, McDonald’s, podal několik žádostí o ochrannou známku pro NFT a produkty a služby související s metaverzem. 

KFC v metaverzu

V posledních měsících se o virtuální realitu zajímá stále více společností. Yum! Brands (provozovatel Taco Bell, Pizza Hut nebo Kentucky Fried Chicken (KFC)) nyní, po stopách svého konkurenta, McDonald’s, podal několik žádostí o ochrannou známku pro NFT a produkty a služby související s metaverzem.

KFC v metaverzu

Podle právníka Michaela Kondoudise, který o tomto tématu tweetoval, byly přihlášky podány na americký úřad pro patenty a ochranné známky 25. března 2022. To signalizuje plány značek vstoupit na trhy NFT a metaverse.

Je známo, že KFC požádalo o ochranné známky pro virtuální jídla a nápoje, NFT, internetové obchody s virtuálními produkty a virtuální restaurace.

Jak dodal Kondoudis, tyto žádosti o ochranné známky „následují trend v odvětví restaurací.“ Dříve takový krok udělali tržní giganti jako McDonald’s nebo Burger King.

Záměrem McDonald’s je vybudovat „virtuální restauraci s reálnými a virtuálními produkty“.

Fast food v metaverzu

Stojí za zmínku, že společnost Inspire Brands, Inc., (vlastník společností Jimmy John’s, Rusty Taco, Mister Donut, Dunkin‘ Donuts aj.)také nedávno podala sérii přihlášek k ochranným známkám souvisejících s NFT.

Společnost Meta Marka Zuckerberga, dříve známá jako Facebook, také oznámila svůj záměr expandovat do sektoru metaverza podniknutím kroků k prodeji širší škály virtuálních služeb.

Je vhodné dodat, že v případě KFC nejde o první krok do světa digitálních aktiv. Již v roce 2018 v Kanadě síť experimentálně zavedla platby v bitcoinech. Gurmáni pikantních kuřecích kousků pak měli možnost objednat si speciální, akční „Bitcoin Box“, za který museli zaplatit bitcoiny.

Jeden „Box“ měl hodnotu 20 dolarů. Bitcoinové platby zpracovával BTC platební procesor BitPay.

Na podzim roku 2021 společnost McDonald’s uvedla na čínský trh kolekci NFT „Big Mac Rubik’s Cube“. Důvod? Oslavuje 31. výročí své existence na trhu Říše středu.

zdroj: cointelegraph.com, pixabay.com, okrypte.sk

Další novinky

Japonská železniční společnost vydává NFT suvenýry

Moonbirds a Spotify vydávají limitovaný NFT playlist

NFT platforma Vibe vybrala 4 miliony USD v prvním kole financování

Animoca Brands se spojila s ONE Championship za účelem vytvořit hru

Společnost LG podává patentovanou přihlášku na NFT TV

Mines of Dalarnia slaví rok od spuštění mainnet verze hry

Jak reagují burzy kryptoměn na přetížení bitcoinové sítě?

Herní veterán Mike Seavers je novým technickým ředitelem Yuga Labs

Blockchain Sui přivítá prvních 13 her

Nástroj pro tvorbu digitálního umění Generative Art Maker

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář