Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

Oracle Red Bull Racing bude mít vlastní NFT

V rámci Velké ceny Monaka 2022 navázala nejrychlejší posádka Formule 1, Oracle Red Bull Racing (ORBR), spolupráci s kryptoměnovou burzou Bybit. Cílem spolupráce je vytvoření NFT kolekce ORBR 2022.

Red Bull Racing bude mít NFT!

V rámci Velké ceny Monaka 2022 navázala nejrychlejší posádka F1, Oracle Red Bull Racing (ORBR), spolupráci s kryptoměnovou burzou Bybit. Cílem spolupráce je vytvoření kolekce NFT ORBR 2022.

Série bude vydána na bázi blockchainu Tezos. Limitovaná edice NFT půjde do aukce, ve které si zájemci budou moci pořídit digitální sběratelské předměty týkající se různých událostí z minulosti, současnosti a budoucnosti značky Red Bull.

NFT Oracle Red Bull Racing

V rozhovoru pro Cointelegraph, spoluzakladatel a generální ředitel Bybit, Ben Zhou řekl, že ač to na první pohled nemusí být zřejmé, F1 má velmi silný vztah ke kryptoměnám.

„Formule 1 jde proti proudu, a to se ke kryptoměnám velmi hodí. Vidíme zde opravdu velkou synergii.“

Souběžně s tím Bybit zorganizoval premiéru filmu „Hledání další úrovně“, v němž hrají jezdci Red Bullu. 

Kromě toho se letos společnost Binance spojila s týmem Alpine F1. Šlo o iniciativu vydat NFT a sběratelské předměty související se závoděním.

Crypto.com a F1

Logo Crypto.com se objevuje na závodní dráze, reklamních materiálech, pódiích a trofejích Formule 1.

Společnost Aston Martin také podepsala dlouhodobou dohodu o partnerství s burzou kryptoměn. Tentokrát to byl Crypto.com. Chce ji využít k řízení zájmu fanoušků a investičních iniciativ souvisejících s kryptoměnami.

Potenciál blockchainu a kryptoměn

Nedávná studie fintech giganta Deloitte odhalila potenciál blockchainu a kryptoměn a také to, jak mohou pomoci rozšířit nové trhy a vytvořit příležitosti ke generování příjmů pro sportovní průmysl. Studie zdůraznila, že nové trendy jsou zaměřeny na sportovní sběratelské předměty, prodej vstupenek, sázení a hry.

„Jen začínáme vidět tento potenciál kryptoměn, jakož i nové trhy, ke kterým to může vést – doplněno ve zprávě s výsledky testů.“

Studie Deloitte také zdůraznila možnost vzniku nových trhů, které umožní částečné vlastnictví permanentek, například na sportovní akce nebo změnu procesu dalšího prodeje vstupenek.

zdroj: cointelegraph.com, oKrypte.sk

Další novinky

Japonská železniční společnost vydává NFT suvenýry

Moonbirds a Spotify vydávají limitovaný NFT playlist

NFT platforma Vibe vybrala 4 miliony USD v prvním kole financování

Animoca Brands se spojila s ONE Championship za účelem vytvořit hru

Společnost LG podává patentovanou přihlášku na NFT TV

Mines of Dalarnia slaví rok od spuštění mainnet verze hry

Jak reagují burzy kryptoměn na přetížení bitcoinové sítě?

Herní veterán Mike Seavers je novým technickým ředitelem Yuga Labs

Blockchain Sui přivítá prvních 13 her

Nástroj pro tvorbu digitálního umění Generative Art Maker

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář