Starbucks se chystá vstoupit do světa Web 3.0
Web 3.0 bude hrát důležitou roli v programu udělování cen Starbucks, uvedl generální ředitel Howard Schultz. O co přesně pujde?
Web 3.0 bude hrát důležitou roli v programu udělování cen Starbucks, uvedl generální ředitel Howard Schultz. O co přesně pujde?
Web 3.0 bude hrát důležitou roli v programu udělování cen Starbucks, uvedl generální ředitel Howard Schultz. O co přesně pujde?
Schultz přiznal, že společnost nedávno pracovala na „velmi vzrušující nové digitální iniciativě“, která je založena na „loajalitě“. Co přesně tím myslel? Dodal, že jeho společnost představí podrobnosti až 13. září během každoročního Investor’s Day v Seattlu. Pravděpodobně jde o pokračování prací na vytvoření „globální digitální komunity“.
Již jsme se však dozvěděli, že záhadná iniciativa umožní společnosti Starbucks využít stávající systém odměn a zavést „nové metody emocionálního zaujetí zákazníků“. Ve vyjádření manažera se objevil i pojem „třetí místo“, který v sociologii popisuje komunitní prostor mezi domovem a prací.
Generální ředitel také uvedl, že oceněními, která chce společnost zavést, budou jedinečné zážitky a digitální sběratelské předměty značky Starbucks. Mají sloužit jako prvek budování zmíněné komunity.
„Tím vytvoří zcela nový soubor efektů digitální sítě, který přitáhne nové spotřebitele a bude atraktivní pro stávající zákazníky v našich velkých maloobchodních prodejnách“ - řekl
To vše ukazuje, že Starbucks má v úmyslu přejít na Web 3.0. Už dříve však zákazníci sítě kaváren kritizovali otevřenost společnosti vůči blockchainu. V komentářích na sociálních sítích se objevily hlasy, které naznačovaly, že blockchain není zelený – a není to správné, ať už jde o proof-of-work nebo proof-of-stake. Nezdá se však, že by to společnost velmi odrazovalo.
Není známo, jak zákazníci, zaměstnanci a investoři přijmou tuto nejnovější iniciativu Webu 3.0. Schultz však svůj nový nápad popisuje jako součást větší přeměny.
„Těšíme se, že ukážeme naši plnou sílu a realizovatelnost našeho plánu.“ -řekl
Již v květnu Schultz, spolu s výkonným viceprezidentem a marketingovým ředitelem Bradym Brewerem, během prezentace o finančních výsledcích společnosti za druhé čtvrtletí 2022, představily nové koncepty rozvoje značky.
„Představte si, že kupujete nový digitální předmět od Starbucks, přičemž tento předmět slouží i jako vaše brána do globální komunity poutavého obsahu a spolupráce zaměřené na kávu.“
- cituje Brewer The Verge
Pravděpodobně novým, záhadným plánem má být vývoj tohoto konceptu.
zdroje: blockchain.news, oKrypte.sk
Diskuze Žádné komentáře