Hry podporují přijetí blockchainu
Herní sektor je zodpovědný za téměř 51 % aktivit v blockchainovém technologickém průmyslu se stovkami milionů transakcí. Naznačují data DappRadar.
Herní sektor je zodpovědný za téměř 51 % aktivit v blockchainovém technologickém průmyslu se stovkami milionů transakcí. Naznačují data DappRadar.
Herní sektor je zodpovědný za téměř 51 % aktivit v blockchainovém technologickém průmyslu se stovkami milionů transakcí. Naznačují data DappRadar.
Nové údaje z DappRadar naznačují, že hry zůstávají důležitou součástí blockchainového průmyslu. Podle nové zprávy je herní sektor zodpovědný za přibližně 50,51 % aktivit registrovaných v tomto odvětví.
Zatímco aktuální čísla pro herní blockchainový trh jsou dobrým indikátorem pro sektor, ve srovnání s předchozím měsícem došlo i k poklesu. V červenci tvořil herní sektor přibližně 57,30% trhu.
Data DappRadar jsou založena na denních „Unikátních aktivitách“ – Unique Active Wallets (UAW). V průměru je denně registrováno přibližně 847 230 UAW souvisejících s hraním. To znamená až 698 milionů dolarů v transakcích.
Hry jsou již dlouho nabízeny jako brána do světa Webu 3.0, blockchainu a kryptoměn. Další nedávný průzkum od ChainPlay ukázal, že z 2 428 dotázaných investorů GameFi 75 % uvedlo, že vstoupili do tohoto odvětví jen proto, aby mohli hrát hry.
Nejsou to ovšem jen hráči, kteří to tak vnímají. Během panelu během korejského týdne blockchainu 2022 se odborníci shodli, že GameFi a kryptoměny jdou přirozeně ruku v ruce. Kromě toho navrhli, že v příštích letech bude mít většina her zabudovaný ekonomický model založený na digitálních měnách.
Herní společnosti také věnují pozornost potenciálu Webu 3.0. Šéf oddělení Xbox, Phil Spencer, nedávno vyjádřil svůj optimismus vůči hrám ze světa metaverza, ale zároveň s určitou opatrností mluvil o projektech kryptoměn, jako je „Play-2-Earn“ (P2E).
„Zdá se mi, že když se objeví nová technologie, její nejlepší možné využití není od začátku samozřejmé. Pokud hráči najdou férové využití, lze s tím dělat spoustu zajímavých věcí.“
Na druhé straně, podle výzkumu společnosti Hacken mnoho projektů v odvětví GameFi nedává hráčům příliš velkou prioritu.
zdroj: oKrypte.sk
Diskuze Žádné komentáře