Proč se luxusní značky zajímají o NFT?
Přední výrobci luxusního zboží se nenechali zaskočit propadem kryptoměn a digitální aktiva stále vítají.
Přední výrobci luxusního zboží se nenechali zaskočit propadem kryptoměn a digitální aktiva stále vítají.
Přední výrobci luxusního zboží se nenechali zaskočit propadem kryptoměn a digitální aktiva stále vítají.
Zatímco medvědí trh s kryptoměnami pokračuje, vypadá to, že dominance nezaměnitelných tokenů (NFT) mezi mnoha luxusními značkami setrvává. Nejnovějšími značkami, které naskočily do rozjetého vlaku NFT, jsou se svými novými nabídkami špičkoví prodejci, jako například Gucci a Tiffany.
Gucci oznamuje, že ve vybraných amerických obchodech bude k placení přijímat ApeCoin. Společnost Tiffany & Co. rovněž oznámila, že uvádí na trh sběratelské passy, které nazývá N-F-Tiffs. A tyto sběratelské předměty můžou vyměnit vlastníci pouze z privilegovaného okruhu lidí, kteří vlastní CryptoPunk NFT, za vlastní šperk.
Poptávka po NFT šla v posledních měsících dolů, proč tyto značky dělají tyto kroky na kryptoměnách právě teď? Senior editorka Crypto, Anna Irrera, se připojila k novinářům z Bloombergu, Emily Nicolle a Tazu Achtaru, aby s nimi prodiskutovala, proč luxusní značky přijímají NFT.
autor: Lara
zdroj: www.businesstimes.com.sg
Diskuze Žádné komentáře