Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

PUMA vstupuje do metaverza s prvním digitálním zážitkem pro své zákazníky

Pokud podnikáte s obuví a nepoužíváte metaverzum, jste už o deset kroků pozadu. Po inovativním partnerství Nike s RTFKT a spolupráci Adidas s Pradou ve virtuálním světě je na řadě PUMA. Německá značka sportovního oblečení právě oznámila Black Station – svoji první metaverse platformu.

PUMA a metaverse

Pokud podnikáte s obuví a nepoužíváte metaverzum, jste už o deset kroků pozadu. Po inovativním partnerství Nike s RTFKT a spolupráci Adidas s Pradou ve virtuálním světě je na řadě PUMA. Německá značka sportovního oblečení právě oznámila Black Station – svoji první metaverse platformu.

Black Station

Značka sportovního oblečení PUMA představila své metaverzum na New York Fashion Week. Na prezentaci projektů NFT bude sloužit webová stránka s názvem Black Station. Cílem jejího vytvoření je ukázat budoucnost značky a poskytnout spotřebitelům nové příležitosti k interakci prostřednictvím pohlcujících online zážitků.

Exkluzivní NFT budou na platformě dostupná od 13. září. Jejich koupě vám umožní zakoupit fyzické tenisky z limitované edice.

7. září značka prostřednictvím své nové webové stránky odhalila vzhled exkluzivních, dosud nevídaných bot, Nitro NFRNO a Nitro Fastroid, které jsou propojeny s PUMA NFT NitroPass. Uživatelé, kteří si vybrali Nitropass, mají přístup k NFT – jeden se týká fyzických produktů a druhý, který poskytuje přístup k personalizovanému zážitku souvisejícímu s vybranou botou.

PUMA v metaverzu

Existuje mnoho důvodů, proč je tato cesta vývoje pro PUMU prospěšná. Značka ukazuje, že chce zaujmout módou i digitálně orientovanou spotřebitelskou základnu. Navíc, navržení platformy jako pohlcující Web 3.0 stránky umožňují větší interakci se zákazníky. Společnost tak podporuje zapojení komunity a vytváří nové zdroje příjmů prostřednictvím metaverza.

Toto není první krok této společnosti k výrobě sportovního oblečení směrem k digitálnímu rozvoji. Začátkem letošního roku spustila značka sérii NFT jako součást sponzorské kampaně pro fotbalový klub Manchester City, včetně limitované edice tenisek NFT PUMA, které nosí fotbalista Sergio Aguero. Kromě toho v srpnu PUMA oznámila kolekci NFT pod značkou Catblox věnovanou digitálnímu umění. Tato NFT zaručují držitelům přístup k popsaným tokenům Nitropass. Společnost také začala spolupracovat s Gutter Cat NFT v únoru letošního roku.

zdroje: cointelegraph.com, pixabay.com, oKrypte.sk

Další novinky

Japonská železniční společnost vydává NFT suvenýry

Moonbirds a Spotify vydávají limitovaný NFT playlist

NFT platforma Vibe vybrala 4 miliony USD v prvním kole financování

Animoca Brands se spojila s ONE Championship za účelem vytvořit hru

Společnost LG podává patentovanou přihlášku na NFT TV

Mines of Dalarnia slaví rok od spuštění mainnet verze hry

Jak reagují burzy kryptoměn na přetížení bitcoinové sítě?

Herní veterán Mike Seavers je novým technickým ředitelem Yuga Labs

Blockchain Sui přivítá prvních 13 her

Nástroj pro tvorbu digitálního umění Generative Art Maker

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář