V rámci nového partnerství poskytne Starbucks svým zákazníkům a partnerům program odměňování ve Spojených státech – možnost koupit a získat digitální sběratelské předměty spojené s NFT. Dle předpokladů přinese uživatelům nové benefity a zaručí zajímavý zážitek spojený s kávou a dalšími produkty značky.
„Je to poprvé, co spojujeme členy našeho věrnostního programu Starbucks Rewards nejen se Starbucks, ale také mezi sebou navzájem.“ Řekl Brady Brewer, výkonný viceprezident a marketingový ředitel společnosti.
Již v květnu poskytla síť kaváren první pokyny k nové iniciativě Web 3.0. To, co bylo nyní představeno, je zřejmě jen úvodem. Očekává se, že nové prostředí Webu 3.0 související se značkou, bude spuštěno později v tomto roce. Uživatelé se však již nyní mohou zařadit do seznamu čekatelů a jako první prožijí nový zážitek.
V srpnu generální ředitel Howard Schultz uvedl, že oceněními, která chce společnost zavést s novým systémem, budou jedinečné zážitky a digitální sběratelské předměty značky Starbucks. Mají sloužit jako prvek budování zmíněné komunity.
„Tím vytvoříme zcela nový soubor efektů digitální sítě, kterým přitáhneme nové spotřebitele a bude atraktivní pro stávající zákazníky v našich velkých maloobchodních prodejnách,“ – řekl před měsícem.
V květnu spolu s viceprezidentem Bradym Brewerem, během prezentace o finančních výsledcích společnosti za druhé čtvrtletí 2022, představil nové koncepty rozvoje značky.
„Představte si, že kupujete nový sběratelský předmět od Starbucks a tento produkt slouží také jako vaše brána do naší globální komunity poutavého obsahu a spolupráce zaměřené na kávu.“ – Cituje Brewer The Verge.
Díky novému zážitku Odyssey se mohou uživatelé přihlásit do různých aktivit, výzev a her. Za splnění každého úkolu získají digitální sběratelská ocenění v podobě NFT.
Kromě toho bude existovat trh, který budou moci uživatelé využít k nákupu NFT.
Diskuze Žádné komentáře