Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

Blockchainové hry mají nakročeno k ovládnutí celého blockchainového průmyslu

Srpnové zprávy DappRadar ukázaly, že blockchainové hry tvoří téměř 51 % celkové aktivity v celém odvětví v hodnotě stovek milionů transakcí.

Blockchainové hry a ovládnutí celého průmyslu

Srpnové zprávy DappRadar ukázaly, že blockchainové hry tvoří téměř 51 % celkové aktivity v celém odvětví v hodnotě stovek milionů transakcí.

Navzdory medvědímu trhu si herní průmysl udržuje svou rychlost a nadále zůstává páteří celého průmyslu.

Ačkoli jsou čísla vysoká a nadějná, ve srovnání s minulým měsícem stále klesají. Na celkovém využití herního průmyslu se blockchain hry podílely 57,30 %.

Tyto údaje serveru DappRadar jsou získávány z denních unikátních aktivních peněženek (UAW) a podle záznamů UAW se počet peněženek spojených s hrami pohybuje kolem 847 230. Tyto peněženky generují transakce v hodnotě téměř 698 milionů dolarů.

Předpokládalo se, že hry budou pro většinu uživatelů hlavním důvodem pro seznámení se s Web 3.0, blockchainem a kryptoměnami, a nejnovější průzkumy tato očekávání potvrzují. Poslední průzkum společnosti ChainPlay ukázal, že 75 % dotázaných investorů GameFi uvedlo, že se s blockchainovým prostorem setkali právě kvůli svým herním aktivitám. Průzkum byl proveden mezi 2 428 hráči.

Odborníci na blockchain v rámci korejského Blockchain Week 2022 navíc uvedli, že GameFi a krypto se zásadně doplňují, a proto očekávají, že v příštích letech vznikne významná herní kryptoekonomika.

Na základě těchto očekávání se tradiční herní společnosti zaměřily na prostor Webu 3.0 s cílem přijmout blockchain. Zakladatel Xboxu také vysvětlil, že i když jsou vůči P2E hrám opatrní, jejich zájem o metaverse hry a možnosti, které se v nich skrývají, je stále aktuální.

Obavy kolem blockchainových her vyplývají z bezpečnostních otázek. Mnoho projektů v odvětví GameFi upřednostňuje jiné aspekty herních projektů před bezpečností a vytváří tak nebezpečné prostředí. Vyplývá to z výzkumu auditorské firmy Hacken zabývající se kybernetickou bezpečností.

Dobrým příkladem tohoto tvrzení může být případ hacknutí Axie Infinity, ke kterému došlo v březnu 2022 a jehož výsledkem byla ztráta tokenů v hodnotě 600 milionů dolarů.

Také další nedávná analýza provedena mezi 60 hrami založenými na Webu 3.0 ukázala, že 40 % všech uživatelů tvořili buď boti, nebo řada účtů pocházejících od jedné entity. 

zdroj: cointelegraph.com

Další novinky

Japonská železniční společnost vydává NFT suvenýry

Moonbirds a Spotify vydávají limitovaný NFT playlist

NFT platforma Vibe vybrala 4 miliony USD v prvním kole financování

Animoca Brands se spojila s ONE Championship za účelem vytvořit hru

Společnost LG podává patentovanou přihlášku na NFT TV

Mines of Dalarnia slaví rok od spuštění mainnet verze hry

Jak reagují burzy kryptoměn na přetížení bitcoinové sítě?

Herní veterán Mike Seavers je novým technickým ředitelem Yuga Labs

Blockchain Sui přivítá prvních 13 her

Nástroj pro tvorbu digitálního umění Generative Art Maker

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář