Blockchainové hry mají nakročeno k ovládnutí celého blockchainového průmyslu
Srpnové zprávy DappRadar ukázaly, že blockchainové hry tvoří téměř 51 % celkové aktivity v celém odvětví v hodnotě stovek milionů transakcí.
Srpnové zprávy DappRadar ukázaly, že blockchainové hry tvoří téměř 51 % celkové aktivity v celém odvětví v hodnotě stovek milionů transakcí.
Srpnové zprávy DappRadar ukázaly, že blockchainové hry tvoří téměř 51 % celkové aktivity v celém odvětví v hodnotě stovek milionů transakcí.
Navzdory medvědímu trhu si herní průmysl udržuje svou rychlost a nadále zůstává páteří celého průmyslu.
Ačkoli jsou čísla vysoká a nadějná, ve srovnání s minulým měsícem stále klesají. Na celkovém využití herního průmyslu se blockchain hry podílely 57,30 %.
Tyto údaje serveru DappRadar jsou získávány z denních unikátních aktivních peněženek (UAW) a podle záznamů UAW se počet peněženek spojených s hrami pohybuje kolem 847 230. Tyto peněženky generují transakce v hodnotě téměř 698 milionů dolarů.
Předpokládalo se, že hry budou pro většinu uživatelů hlavním důvodem pro seznámení se s Web 3.0, blockchainem a kryptoměnami, a nejnovější průzkumy tato očekávání potvrzují. Poslední průzkum společnosti ChainPlay ukázal, že 75 % dotázaných investorů GameFi uvedlo, že se s blockchainovým prostorem setkali právě kvůli svým herním aktivitám. Průzkum byl proveden mezi 2 428 hráči.
Odborníci na blockchain v rámci korejského Blockchain Week 2022 navíc uvedli, že GameFi a krypto se zásadně doplňují, a proto očekávají, že v příštích letech vznikne významná herní kryptoekonomika.
Na základě těchto očekávání se tradiční herní společnosti zaměřily na prostor Webu 3.0 s cílem přijmout blockchain. Zakladatel Xboxu také vysvětlil, že i když jsou vůči P2E hrám opatrní, jejich zájem o metaverse hry a možnosti, které se v nich skrývají, je stále aktuální.
Obavy kolem blockchainových her vyplývají z bezpečnostních otázek. Mnoho projektů v odvětví GameFi upřednostňuje jiné aspekty herních projektů před bezpečností a vytváří tak nebezpečné prostředí. Vyplývá to z výzkumu auditorské firmy Hacken zabývající se kybernetickou bezpečností.
Dobrým příkladem tohoto tvrzení může být případ hacknutí Axie Infinity, ke kterému došlo v březnu 2022 a jehož výsledkem byla ztráta tokenů v hodnotě 600 milionů dolarů.
Také další nedávná analýza provedena mezi 60 hrami založenými na Webu 3.0 ukázala, že 40 % všech uživatelů tvořili buď boti, nebo řada účtů pocházejících od jedné entity.
zdroj: cointelegraph.com
Diskuze Žádné komentáře