Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

UPS vstupuje do metaverza

Nejnovější značkou, která vstoupila do metaverza je společnost UPS, která se zabývá logistikou a přepravou balíků. Společnost se rozhodla otevřít první virtuální showroom v metaverzu, který vytvořil Decentraland. Takový krok má pomoci oslovit více individuálních zákazníků a malých podniků.

UPS vstupuje do metaverza

Nejnovější značkou, která vstoupila do metaverza je společnost UPS, která se zabývá logistikou a přepravou balíků. Společnost se rozhodla otevřít první virtuální showroom v metaverzu, který vytvořil Decentraland. Takový krok má pomoci oslovit více individuálních zákazníků a malých podniků.

UPS metaverse

Stále více značek vidí metaverzum jako důležitý vývojový bod. Firmy tak mohou zvýšit kontakt se zákazníkem. Důležité je, že navzdory rostoucímu zájmu o tento prostor je stále relativně nový a pro mnohá odvětví – bez konkurence.

UPS také udělala tento krok, ale v této fázi ještě nenabízí individuální interakci. To by znamenalo najímat personál UPS na novém místě 24 hodin denně. Salonky metaverza zatím negenerují velkou návštěvnost, ale to se v budoucnu jistě změní.

Společnost však hodlá využít množství dalších příležitostí, které nabízí expanze ve virtuálním světě a zaměřuje se na pořádání akcí. V showroomu v Decentralandu budou probíhat přednášky renomovaných odborníků na různá témata, jako je získávání financí, řízení cash flow či využívání nejnovějších technologií. Kromě toho vznikla také Akademie Be Unstoppable, která poskytuje vzdělávání na témata malého podnikání, jako je prodej a marketing.

Sdílení bezplatných znalostí je stále populárnějším marketingovým cvičením a zdá se, že UPS tomuto trendu velmi dobře rozumí.

Rozvoj Decentralandu

Decentraland zatím odvádí skvělou práci a přilákal obrovské značky. Ve svém prostoru iniciativu Webu 3.0 odstartovala například společnost Unilever, která vytvořila Magnum Pleasure Museum pro zmrzlinu a Closeup City Hall of Love pro značky zubních past.

Podařilo se jim do svého metaverza přilákat značky nealkoholických nápojů (Coca Cola), módy (Forever 21, Wrangler), krásy (Estee Lauder), médií (Netflix), sportu (La Liga) a četné značky finančních služeb (Mastercard, JP Morgan, Santander).

Virtuální svět se pro mnohé firmy stává stále oblíbenějším prostorem a jedinečnou příležitostí, jak kreativně získat nové zákazníky.

zdroj: oKrypte.sk

Další novinky

Japonská železniční společnost vydává NFT suvenýry

Moonbirds a Spotify vydávají limitovaný NFT playlist

NFT platforma Vibe vybrala 4 miliony USD v prvním kole financování

Animoca Brands se spojila s ONE Championship za účelem vytvořit hru

Společnost LG podává patentovanou přihlášku na NFT TV

Mines of Dalarnia slaví rok od spuštění mainnet verze hry

Jak reagují burzy kryptoměn na přetížení bitcoinové sítě?

Herní veterán Mike Seavers je novým technickým ředitelem Yuga Labs

Blockchain Sui přivítá prvních 13 her

Nástroj pro tvorbu digitálního umění Generative Art Maker

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář