Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

Recenze Stella Fantasy z uzavřeného beta testu

Náš analytik si vybojoval možnost účastnit se uzavřeného beta testu hry Stella Fantasy. A máte se na co těšit, dle jeho vyjádření slova nejsou schopna popsat jeho nadšení.

Bugy (chyby)

Nenarazil jsem na žádné závažné bugy. Největší problém jsem měl s tím, že když jsem nastavil mezerník na jinou funkci než interakce, nefungoval. Také se mi občas objevoval ukazatel myši uprostřed obrazovky, když jsem ovládal postavy, ale to nebylo příliš časté. Některým hráčům po poražení finálního bosse neskončila mise a nemohli ji tak dokončit a získat odměny, to se mně naštěstí nestalo. Tým Stella Fantasy na to zareagoval velmi rychle a problém po prvním dni opravil. Bohužel následně došlo k obnovení tohoto problému. Naštěstí pro všechny zúčastněné však nikomu během hraní hra nespadla a podle mého kolegy, který testoval více her, je to u beta testu velmi vzácné.

Příběh

Příběh nezíská žádné ocenění za originalitu, dalo by se říci, že nenadchne ani neurazí. Skládá se především z anime a manga klišé, takže z tohoto pohledu hru nelze doporučit hráčům, kteří se o anime nebo mangu vůbec nezajímají.

Grafika

Grafika hry je nádherná. Samozřejmě, protože se jedná o anime hru, nemůžete očekávat nic realistického, nicméně všechny pohyby a efekty vypadají nádherně, a to se v prostoru Webu 3.0 vidí málokdy. Za mě je velké plus, že zobrazení funguje i na širokoúhlých obrazovkách.

Boj a mechanika

Ve hře můžete hrát celkem za čtyři postavy, z nichž každá má jiné schopnosti. Doporučuji zvolit klasickou sestavu: tank, podpora a dvě postavy DPS. Je to velká zábava, když můžete zasahovat do více postav a přepínat mezi nimi kdykoli během boje. Hra se čtyřmi postavami je intenzivní, zejména při výběru mezi více schopnostmi. Ovládání je uživatelsky přívětivé a tutoriál mě provedl všemi funkcemi. Bohužel já, i většina mých kolegů testerů, jsme museli velkou část času hrát za Tanka, protože postavy ovládané umělou inteligencí se někdy nechovají strategicky nebo se nevyhýbají nepřátelským útokům, takže nehlídaný Tank často padl v boji, i když jsem měl vysoké Power skóre, které by mi umožnilo snadněji vyhrávat mise. Jsem zvědavý, jak se mi bude hrát s vlastní DPS postavou na boj zblízka, až hra vyjde. Ovládání je snadné na naučení a zapamatování, ale některé hráče může frustrovat způsob přepínání postav. Například při pokusu o přepnutí jsem se neustále přepínal na špatnou postavu. Co se týče obtížnosti hry, tak rozhodně není jednoduchá a hráč musí přemýšlet, zda má dostatečně silné obsazení postav. Pokud je doporučené skóre síly stejné nebo vyšší, musí být hráč během boje aktivní, aby se vyhnul útokům nepřátel.

Zdroje

Ve Stella Fantasy máte k dispozici 4 druhy surovin: dřevo, minerály, kůže a manaring. Můžete je použít k výrobě nebo ke vstupu do misí a propastných trhlin. Při vstupu do těchto misí nebo propastí si dávejte pozor zejména na vstupní náklady. Na Discordu mnoho testerů uvedlo, že nemohou pokračovat ve hře, protože nemají dostatek prostředků. Proto byli nuceni poslat své postavy do práce, aby získali zdroje. Abyss Rifty mají tendenci stát více, ale pokud je úspěšně dokončíte, získáte větší odměny. Pokud v misi neuspějete, okamžitě dostanete 90 % svých zdrojů zpět. Totéž platí pro Abyss Rifty, ale suroviny dostanete zpět až po jejich zmizení.

Názor analytika

„Už od prvního momentu, co jsem na projekt narazil se mi zdál velmi slibný a betatest to zatím jenom velmi silně potvrzuje. Navíc byla Stella Fantasy jako jediná Web 3.0 hra pozváni na Binance Blockchain Week, takže zřejmě nejsem jediný, kdo ve hře vidí velký potenciál. Samozřejmě, že se v betatestu našli nějaké nedokonalosti, ale od toho je betatest. Rozhodně mi to nezabránilo v tom, abych se na hře nestal skoro závislým. Což je něco co dokáže málokterá NFT hra.

Další novinky

Japonská železniční společnost vydává NFT suvenýry

Moonbirds a Spotify vydávají limitovaný NFT playlist