Monkey League a partnerství s AC Milán
Hra Monkey League oznámila partnerství s úřadujícím šampionem italské fotbalové ligy Serie A, AC Milán. Klub, který patří mezi nejúspěšnější na světě, přenese do hry své ikonické černo-červené dresy.
Hra Monkey League oznámila partnerství s úřadujícím šampionem italské fotbalové ligy Serie A, AC Milán. Klub, který patří mezi nejúspěšnější na světě, přenese do hry své ikonické černo-červené dresy.
Hra Monkey League oznámila partnerství s úřadujícím šampionem italské fotbalové ligy Serie A, AC Milán. Klub, který patří mezi nejúspěšnější na světě, přenese do hry své ikonické černo-červené dresy.
Po oznámení tohoto přelomového partnerství bylo o této události vydáno více než 500 článků napříč celým světem. To se samozřejmě projevilo na ceně NFT Monkey League, která vystřelila zhruba o 25 %. Tato kolaborace je však oboustranně výhodná a dokonale zapadá do poslání MonkeyLeague propojit Web 2.0 a Web 3.0. Pro AC Milán je to součást strategie, kdy se klub snaží, společně s odborníky, vytvořit jedinečné digitální zážitky pro své fanoušky a přiblížit je co nejvíce jejich milovanému klubu.
Spolupráce zasáhne téměř všechna herní aktiva, jako jsou hráči, stadiony, příslušenství, design a následné spolupráce, sponzorované turnaje, odměny pro komunitu a mnoho dalšího. Zajímavostí je, že samotnou hru budou testovat i přímo fotbalisté AC Milán.
Ve hře se zrovna spouští také breeding systém, kdy hráči budou moct vytvořit novou opici kombinací 2 jiných, přičemž nový jedinec získá část vlastností každého z “rodičů”. AC Milán zasáhne i tato událost a celá první breeding sezóna bude ve znamení “Rossoneri”. Nově vytvořené opice tak budou disponovat různými detaily a doplňky s odkazem právě na tento fotbalový klub.
Aby toho nebylo málo, tak byla k této příležitosti naplánována speciální aukce, kde se prodávalo 16 limitovaných NFT, na připomínku nejvýznamnějších momentů AC Milán. Aukce se uskutečnila 6. 10. 2022 a byla rozdělena do 4 částí. Všechny limitované postavy mají speciální vlastnosti a dovednosti, které si můžete podrobně prohlédnout ZDE.
7 opic bylo vytvořeno na připomínku sezóny 1993/94, kdy AC Milán vyhrál TRIPLETE (Serie A, domácí pohár a Liga mistrů). Opice jsou oblečeny do domácích dresů a na aukci se vydražily průměrně kolem 35 SOL.
5 opic bylo vytvořeno s venkovními dresy ze sezóny 1995/96, kdy za AC Milán debutovali hvězdní hráči jako Ambrosini, Coco a Locatelli. V této sezóně klub navíc získal svůj 15. titul v italské lize. Cena na aukci se opět pohybovala okolo 35 SOL.
Dvakrát dráž, tedy za 70 SOL, se prodaly 3 opice ze stejné sezóny s domácími dresy. K těmto NFT však byl držitelům poslán podepsaný dres hvězdy AC Milán – Zlatana Ibrahimoviće.
Poslední a nejexkluzivnější NFT opice se na aukci vydražila za neuvěřitelných 179 SOL. Dres, který postava nese, pochází z finále Ligy mistrů v sezóně 1993/94. Držitel tohoto NFT také obdržel podepsaný dres Zlatana Ibrahimoviće, k tomu však ještě 2 VIP vstupenky na kterýkoliv domácí zápas klubu.
zdroj: medium.com
Diskuze Žádné komentáře