Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

Monkey League a partnerství s AC Milán

Hra Monkey League oznámila partnerství s úřadujícím šampionem italské fotbalové ligy Serie A, AC Milán. Klub, který patří mezi nejúspěšnější na světě, přenese do hry své ikonické černo-červené dresy.

Monkey League a partnerství s AC Milán

Hra Monkey League oznámila partnerství s úřadujícím šampionem italské fotbalové ligy Serie A, AC Milán. Klub, který patří mezi nejúspěšnější na světě, přenese do hry své ikonické černo-červené dresy.

Po oznámení tohoto přelomového partnerství bylo o této události vydáno více než 500 článků napříč celým světem. To se samozřejmě projevilo na ceně NFT Monkey League, která vystřelila zhruba o 25 %. Tato kolaborace je však oboustranně výhodná a dokonale zapadá do poslání MonkeyLeague propojit Web 2.0Web 3.0. Pro AC Milán je to součást strategie, kdy se klub snaží, společně s odborníky, vytvořit jedinečné digitální zážitky pro své fanoušky a přiblížit je co nejvíce jejich milovanému klubu.

Spolupráce zasáhne téměř všechna herní aktiva, jako jsou hráči, stadiony, příslušenství, design a následné spolupráce, sponzorované turnaje, odměny pro komunitu a mnoho dalšího. Zajímavostí je, že samotnou hru budou testovat i přímo fotbalisté AC Milán.

Ve hře se zrovna spouští také breeding systém, kdy hráči budou moct vytvořit novou opici kombinací 2 jiných, přičemž nový jedinec získá část vlastností každého z “rodičů”. AC Milán zasáhne i tato událost a celá první breeding sezóna bude ve znamení “Rossoneri”. Nově vytvořené opice tak budou disponovat různými detaily a doplňky s odkazem právě na tento fotbalový klub.

Aby toho nebylo málo, tak byla k této příležitosti naplánována speciální aukce, kde se prodávalo 16 limitovaných NFT, na připomínku nejvýznamnějších momentů AC Milán. Aukce se uskutečnila 6. 10. 2022 a byla rozdělena do 4 částí. Všechny limitované postavy mají speciální vlastnosti a dovednosti, které si můžete podrobně prohlédnout ZDE.

7 opic bylo vytvořeno na připomínku sezóny 1993/94, kdy AC Milán vyhrál TRIPLETE (Serie A, domácí pohár a Liga mistrů). Opice jsou oblečeny do domácích dresů a na aukci se vydražily průměrně kolem 35 SOL.

5 opic bylo vytvořeno s venkovními dresy ze sezóny 1995/96, kdy za AC Milán debutovali hvězdní hráči jako Ambrosini, Coco a Locatelli. V této sezóně klub navíc získal svůj 15. titul v italské lize. Cena na aukci se opět pohybovala okolo 35 SOL.

Dvakrát dráž, tedy za 70 SOL, se prodaly 3 opice ze stejné sezóny s domácími dresy. K těmto NFT však byl držitelům poslán podepsaný dres hvězdy AC Milán – Zlatana Ibrahimoviće.

Poslední a nejexkluzivnější NFT opice se na aukci vydražila za neuvěřitelných 179 SOL. Dres, který postava nese, pochází z finále Ligy mistrů v sezóně 1993/94. Držitel tohoto NFT také obdržel podepsaný dres Zlatana Ibrahimoviće, k tomu však ještě 2 VIP vstupenky na kterýkoliv domácí zápas klubu.

zdroj: medium.com

Další novinky

Japonská železniční společnost vydává NFT suvenýry

Moonbirds a Spotify vydávají limitovaný NFT playlist

NFT platforma Vibe vybrala 4 miliony USD v prvním kole financování

Animoca Brands se spojila s ONE Championship za účelem vytvořit hru

Společnost LG podává patentovanou přihlášku na NFT TV

Mines of Dalarnia slaví rok od spuštění mainnet verze hry

Jak reagují burzy kryptoměn na přetížení bitcoinové sítě?

Herní veterán Mike Seavers je novým technickým ředitelem Yuga Labs

Blockchain Sui přivítá prvních 13 her

Nástroj pro tvorbu digitálního umění Generative Art Maker

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář