Nike představí vlastní platformu pro Web 3.0
Značka sportovního oblečení Nike oznámila vytvoření platformy pro Web 3.0. Platforma nese název .SWOOSH.
Značka sportovního oblečení Nike oznámila vytvoření platformy pro Web 3.0. Platforma nese název .SWOOSH.
Značka sportovního oblečení Nike oznámila vytvoření platformy Web 3.0. Platforma nese název .SWOOSH.
Společnost plánuje platformu použít k propagaci virtuálních bot a jiných produktů v metaverzu.
.SWOOSH by Nike - a platform for Nike's virtual creations 👟
— RTFKT (@RTFKT) November 14, 2022
RTFKT will continue to be at the edge and work w Nike to onboard the next millions to web3 💻
Clones will get access for .SWOOSH ID, & Nike releases will be Clone digital wearables 🧬
More collab to merge worlds tog 🌐 https://t.co/C0grabxXBn
.SWOOSH je momentálně v beta testování. První kolekce má vyjít příští rok.
Podle společnosti budou moci členové komunity „brzy“ nosit tyto předměty v digitálních hrách.
Nike totiž v prosinci 2021 převzal studio NFT – RTFKT, které se specializovalo na vytváření sběratelských NFT. V dubnu společnosti představily svoji první společnou kolekci nezaměnitelných tokenů.
Do konce srpna Nike vydělal 185 milionů dolarů z prodeje NFT. Polovinu z této částky získala společnost Nike jako licenční poplatky ze sekundárního prodeje tokenů, které se prodaly za 1,29 miliardy dolarů. Druhou polovinu tržeb tvořily primární tržby.
Nike tops the list with a whopping $185m revenue from NFT sales in the fashion brands. Dolce & Gabbana (D&G), Tiffany, Gucci, and Adidas join Nike in the list of the top five. Nike has amassed nearly $1.3b in transaction volume from secondary trading. https://t.co/H5kc94Q3rT pic.twitter.com/tL9U5YPA55
— Wu Blockchain (@WuBlockchain) August 23, 2022
Za Nike následovaly D&G (25,7 milionu USD), Tiffany (12,6 milionu USD), Gucci (11,6 milionu USD) a Adidas (10,9 milionu USD).
V hodnocení Dune Analytics byly zahrnuty také Budweiser, Time Magazine, Bud Light, AO, Lacoste, Nickelodeon, McLaren a Pepsi.
NFTGators vysvětluje:
„Některé přitahuje příležitost hlouběji se spojit se svými fanoušky, zatímco jiní mají zájem o optimalizaci příjmů prostřednictvím NFT a merchandisingu.“
zdroj: oKrypte.sk
Diskuze Žádné komentáře