Pomůže metaverse oživit trh cestovního ruchu po pandemii?
Průzkum, do kterého se zapojilo 24 179 respondentů z 32 zemí, ukázal, že téměř polovina (43 % dotázaných) z této skupiny má v úmyslu využít virtuální realitu jako inspiraci na své cesty.
Průzkum, do kterého se zapojilo 24 179 respondentů z 32 zemí, ukázal, že téměř polovina (43 % dotázaných) z této skupiny má v úmyslu využít virtuální realitu jako inspiraci na své cesty.
Průzkum, do kterého se zapojilo 24 179 respondentů z 32 zemí, ukázal, že téměř polovina (43 % dotázaných) z této skupiny má v úmyslu využít virtuální realitu jako inspiraci na své cesty.
Metaverse může pomoci cestovatelům vybrat si místa, která chtějí osobně navštívit, podle nového průzkumu společnosti Booking.com.
Platforma provedla průzkum a požádala 24 179 respondentů z 32 zemí o jejich názor na metaverzum. Studie odhalila zajímavý fenomén. Turisté chtějí dané místo nejprve vidět ve virtuální realitě a teprve potom se tam vydat v reálném světě. O tento model výběru destinace projevili zájem lidé z generace Z (45 %) a mileniálů (43 %).
Téměř polovina – 43 % dotázaných – potvrdila ochotu využít virtuální realitu jako inspiraci pro své pozdější cesty.
A více než 35 % dotázaných je ochotno strávit několik dní v metaverzu, aby se seznámili s místem, kam mohou jet na dovolenou.
Podle Booking.com pomohou tento trend posílit technologie, které zlepšují zážitky v metaverzu. To znamená, že virtuální realita může znamenat pro cestovní kanceláře velký pokrok.
Na druhou stranu až 60 % dotázaných se domnívá, že zkušenosti, které nabízí metaverse a tyto typy technologií, nejsou blízké osobním zkušenostem (což je aktuálně samozřejmě pravda). V důsledku toho jsou skeptičtí, pokud jde o používání nejnovějších technologických řešení pro přípravu na cestování na nová místa.
Největší světové společnosti investují do metaverza. Ne bez problémů, dodejme. ¨
Plán technologického giganta Microsoftu vstoupit do metaverza může selhat poté, co se americká Federální obchodní komise (FTC) pokusila zablokovat akvizici Activision Blizzard.
Akvizice společnosti Activision Blizzard v hodnotě 69 miliard dolarů má sehrát „klíčovou roli ve vývoji platforem metaverza,“ říká CEO a prezident Microsoftu Satya Nadella.
FTC však upozornilo na protikonkurenční praktiky Microsoftu, kde společnost po akvizici konkurenčních herních společností snížila distribuci konzolových her.
To však nic nemění na tom, že metaverse je nejspíše budoucností internetu.
zdroj: oKrypte.sk
Diskuze Žádné komentáře