
Kia NFT pokryly na adopci 22 000 zvířat
Americká divize Kia uvedla na trh svou první kolekci NFT začátkem letošního roku. Cílem je získat finanční prostředky pro americkou neziskovou organizaci, která se snaží ulehčit přeplněné útulky pro zvířata.
Americká divize Kia uvedla na trh svou první kolekci NFT začátkem letošního roku. Cílem je získat finanční prostředky pro americkou neziskovou organizaci, která se snaží ulehčit přeplněné útulky pro zvířata.
Americká divize Kia uvedla na trh svou první kolekci NFT začátkem letošního roku. Cílem je získat finanční prostředky pro americkou neziskovou organizaci, která se snaží ulehčit přeplněné útulky pro zvířata.
Automobilka získala 100 000 dolarů pro neziskovou organizaci The Petfinder Foundation vydražením tisíců NFT s robotickými štěňátky. Tato částka – plus dalších 500 000 dolarů od společnosti Kia – již pokryla náklady na adopci více než 22 000 zvířat v útulcích.
NFT, spuštěny v únoru 2022, obsahují Robo Dog. Maskotem společnosti je robot štěňátka, který se loni objevil ve spotu Kia Super Bowl. Kia tak podpořila rostoucí trend darů prostřednictvím nezaměnitelných tokenů. NFT již využili mimo jiné k získání finančních prostředků pro uvězněného zakladatele Hedvábné cesty, jakož i společnosti jako Starbucks pro charitativní účely. Také vznikl i londýnský NFT automat, se záměrem získat finance na pomoc těžce nemocným dětem.
Přes blockchain Tezos bylo bezplatně vydáno přibližně 10 000 takzvaných „průchodů k adopci“ ve formě NFT. Dalších 10 000 generativních verzí tokenů bylo uvedeno do prodeje o týden později v souvislosti s zápasem hvězd NBA 18. února.
Digitální sběratelské předměty se později ten den vyprodaly na trhu Sweet NFT a vygenerovaly 100 000 dolarů. K nahromaděné částce přispěla i série dražších a vzácnějších NFT.
Sweet byl vybrán „kvůli celkovému pochopení směřování značky Kia a uživatelsky přívětivé platformě, která podporuje i jiné než kryptoměnové platební metody,“ uvedl mluvčí společnosti v prohlášení.
Při vrcholu pandemie Covid-19 plánovala americká pobočka Kia směr svých dalších charitativních aktivit. V jednom momentě její vedení zaznamenalo výrazný nárůst adopcí zvířat, známých také jako „pandemická štěňátka“. Pozorování nakonec vedlo k vytvoření sbírky NFT.
„Kia chtěla udělat něco jiného s popularitou NFT, jakož i s předpovězenou popularitou Robo Dog ze spotu Super Bowl“ řekl mluvčí.
Národní nezisková organizace The Petfinder Foundation spolupracuje s útulky pro zvířata a skupinami pro adopci po celých Spojených státech. Prostředky na svou činnost získává zejména přímými peněžními dary a dotacemi. Díky kampani našlo nový domov až 22 422 zvířat.
zdroj: oKrypte.sk
Diskuze Žádné komentáře