Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

Budoucnost fitness v metaverse světě

V budoucnosti budeme zajisté čím dál více „uvězněni“ ve virtuálním světě, a proto bude potřeba udržovat naše fyzické zdraví. Budoucnost fitness si lze představit jako souhru mezi virtuálním a fyzickým cvičením, které bude ovlivněno metaverse aplikacemi.

Budoucnost fitness v metaverse světě

V budoucnosti budeme zajisté čím dál více „uvězněni“ ve virtuálním světě, a proto bude potřeba udržovat naše fyzické zdraví. Budoucnost fitness si lze představit jako souhru mezi virtuálním a fyzickým cvičením, které bude ovlivněno metaverse aplikacemi.

Metaverse má obrovský potenciál poskytnout nekonečné množství fyziognomického cvičení. V tomto článku si ukážeme tři fitness trendy, které ovlivní způsob, jakým by mohli lidé v budoucím metaverzu spalovat kalorie.

Ať už bude budoucnost fitness jakákoliv, v současné době převládají tyto trendy a je velice pravděpodobné, že budou převládat i v metaverse prostředí.

Trend číslo 1 – Gamifikované cvičení

  • Každodenní cvičení spojené s hraním dělá jakýkoliv sport zábavnějším. Do této kategorie patří soutěže s jinými uživateli, příběhové režimy a odměňování za splnění určitých úkolů nebo sbírání odznaků za dosažené cíle.

Trend číslo 2 – Nošení chytrých zařízení

  • Tento trend zná určitě každý, ať už jde o nošení chytrého oblečení, jako jsou například boty nebo trička, která zaznamenávají fitness aktivitu, nebo již o běžně využívaná zařízení, jako chytré hodinky nebo náramky. Všechny tyto „smart“ fitness doplňky zajisté přetrvají i v budoucnosti, jen budou zase o něco chytřejší.

Trend číslo 3 – Fitness, které není závislé na lokaci

  • Covid-19 změnil fitness odvětví velikým způsobem. Zavřené posilovny, zákazy vycházení a zrušení mnoha sportovních provozoven mělo za následek to, že došlo k vytvoření aplikací, které nebyly vázané na určité místo nebo cvičební nástroj. Dnes si jednoduše stáhneme aplikaci do mobilu a máme zde nespočet cvičebních úkonů a lekcí jak správně cvičit bez nutnosti opustit pohodlí vlastního domova. Metaverse svět bude pravděpodobně vázaný na jedno fyzické místo a proto tyto aplikace budou základem pro fitness technologii budoucnosti.

Metaverse a tyto trendy

  • Největší roli bude hrát to, jak lidé přijmou VR a AR technologii. Na základě různých statistik by celosvětový trh s těmito technologiemi mohl do roku 2028 vzrůst na více než 250 miliard dolarů. Již nyní existuje mnoho projektů, které tuto myšlenku realizují.

Gamifikace

VR technologie se již stala realitou a mnoho hráčů ji používá prakticky denně. Díky nasazení náhlavní soupravy se můžete ponořit do virtuálního světa naplno a podívat se na místa, kam se třeba nikdy za svůj život ve fyzickém světě nepodíváte, nebo napříč časem do dob dávno minulých. Ve fitness metaverzu budete tedy moci například soupeřit se svými kamarády, cvičit s trenérem, plnit různé výzvy a mnoho dalšího. Přitom neopustíte vlastní domov.

Příkladem je společnost Olive X, která se snaží vytvořit gamifikovaný ekosystém metaverza. Jejich platforma Dustland Rider dovoluje uživatelům integrovat fyzická kola/trenažéry přes Bluetooth a ponořit se do herního příběhu, zatímco pokračují ve cvičení.

Chytrá zařízení

Inženýři ze společnosti Wesmart, vyvíjejí speciální oblek pro elektrickou stimulaci svalů. Tento oblek vysílá bio-pulzní vlny, podobně jako lidský mozek, za pomoci 16 elektrod pokrývajících tělo uživatele. Výsledek je, že uživatel by měl získat pozitivní účinky jako při klasickém cvičení.

Společnost Sony nedávno oznámila zajímavý produkt, s názvem Mocopi. Jedná se o lehký náramek, který snímá pohyb uživatele v reálném čase. Lze ho využít například pro pohyb avatara v rámci různých metaverse aplikací.

Do roku 2030 se očekává, že růst chytrých zařízení poroste tempem 15,20 % CAGR (složené roční míry růstu). Již v současné době jsou tato zařízení běžnou záležitostí a v budoucnu nás čekají různé inovace a další novinky.

Fitness nezávislá na lokaci

Metaverse nám umožní využívat v našich domovech různé hologramy, včetně fitness trenérů, partnerů nebo soupeřů. Společnosti Ghost Pacer se tento koncept podařilo uskutečnit. Vyvíjejí brýle s rozšířenou realitou (AR), které promítají živého soupeře do vašeho běžeckého pole. Pomocí doprovodné aplikace Ghost Pacer můžete běhat se svými přáteli nezávisle na čase a lokaci.

zdroj: nftnewstoday.com

Další novinky

Japonská železniční společnost vydává NFT suvenýry

Moonbirds a Spotify vydávají limitovaný NFT playlist

NFT platforma Vibe vybrala 4 miliony USD v prvním kole financování

Animoca Brands se spojila s ONE Championship za účelem vytvořit hru

Společnost LG podává patentovanou přihlášku na NFT TV

Mines of Dalarnia slaví rok od spuštění mainnet verze hry

Jak reagují burzy kryptoměn na přetížení bitcoinové sítě?

Herní veterán Mike Seavers je novým technickým ředitelem Yuga Labs

Blockchain Sui přivítá prvních 13 her

Nástroj pro tvorbu digitálního umění Generative Art Maker

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář