Publikováno: 4.10.2022
Bloktopia je decentralizovaná metaverse hra, postavená na blockchainu Polygon. V podstatě se jedná o 21patrový mrakodrap (21 pater jako připomínka 21 milionům bitcoinů) ve virtuální realitě, ve kterém mohou uživatelé investovat, poznávat nové lidi, prodávat svá NFT, a dokonce vytvářet své vlastní virtuální nemovitosti. Uživatelé neboli Bloktopisté se navíc v tomto metaverzu můžou vzdělávat v kryptoprůmyslu, hrát hry apod.
Bloktopia využívá vysoce pokročilý 3D Creation Engine k vytváření úžasných vizualizací a uživatelských zážitků. Uživatelé též mohou vytvářet vlastní scény, umělecká díla, výzvy atd. pomocí nástroje Builder. Mohou se účastnit akcí a vyhrávat ceny. Zkušenější uživatelé mohou pomocí nástrojů SDK vytvářet sociální hry a aplikace v rámci tohoto metaverza.
Jedním z hlavních partnerů hry je mimo jiné americký influencer Jake Paul.
Jedná se o Play-2-Earn a Free-2-Play hru. Je však známo, že držitelé tokenu $BLOK budou mít určitá zvýhodnění.
Hra bude hratelná na PC a ve virtuální realitě (Oculus).
Q2 2022
Q3 2022
Q4 2022
Bloktopia si klade za cíl vytvořit vysoce poutavou uživatelskou zkušenost přidáním několika prvků, s nimiž mohou Bloktopisté na platformě pracovat.
Hráči si pro vstup do metaverza musí vytvořit svého avatara, který se objeví mimo mrakodrap. Vstupem do přízemí získají uživatelé základní informace o mrakodrapu, o cenách kryptoměn a přehled o událostech, které se v daný den konají.
Mezi klíčové události v Bloktopii budou patřit video prezentace influencerů, zajímajících se o krypto.
V nejvyšším 21. patře se bude nacházet obrovský penthouse. Bude sloužit výhradně jako herní sekce, kde budou moci hráči soutěžit o herní token $BLOK v multiplayerových, kasínových (poker) a dalších hrách.
Hráči budou mít možnost koupit NFT nemovitosti, jež lze později pronajmout pro reklamní účely, nebo využít k pořádáním vlastních akcí. Bloktopia také nabízí 21 velkých totemů a 84 malých totemů s názvem ADBLOK, které jsou rozmístěny v přízemí mrakodrapu a dají se na nich inzerovat reklamní upoutávky.
Uživatelé tak mohou využívat několik možností pasivního a aktivního příjmu, získat přístup ke vzdělávacím a výukovým nástrojům o kryptoměnách a účastnit se virtuálních akcí a setkání.
Postavy
Po přihlášení do Bloktopie bude uživatel požádán o vytvoření svého unikátního avatara z mnoha přizpůsobitelných kombinací a o jeho pojmenování.
Jakmile si hráč svého avatara vytvoří, bude mu umožněno připojit se do světa Bloktopie.
Avatary lze v Bloktopii dále vylepšovat nákupem předmětů přímo na herním marketu.
NFT
Nemovitosti uvnitř mrakodrapu se budou prodávat ve formě NFT.
Cena se bude zvyšovat v závislosti na patře a lokaci. Nemovitosti v přízemí se budou pohybovat mezi 480 000 – 1 200 000 $BLOK (8 8000 – 22 000 USD), v nejvyšším patře – penthousu pak mezi 1 500 000 – 3 000 000 $BLOK (27 500 – 55 000 USD).
Nemovitosti v mrakodrapu jsou rozděleny do dvou kategorií:
Pro unikátní zážitek by bylo optimální vlastnit virtuální realitu (Oculus), ale hra bude dostupná i na PC, takže si ji může zahrát větší množství hráčů.
Jelikož je hra F2P, tak pro vstup nejsou žádné zvláštní požadavky. Výhodou každého uživatele bude, když bude vlastnit herní token $BLOK. V případě, že chtějí hráči ve hře vydělávat pomocí pronájmu nemovitostí, budou potřebovat nějakou vlastnit ve formě NFT. Nejnižší ceny se pohybují okolo 5 500 USD (123 000 CZK).
Jedná se spíše o objevovací metaverzum, takže není potřeba velké množství času. Není však známo, jak bude vypadat herní sekce a jaké typy her tam budou (časová náročnost/výdělek).
Stakování
Stakování je dostupné přímo na oficiálním webu a je rozděleno do tří kategorií podle míry návratnosti a doby:
Při nedodržení doby stakování bude uživateli vyplacen pouze původní vklad,
a navíc obdrží poměrně vysoké pokuty.
Hráči mohou ve hře vydělat:
Ross Tavakoli
– CEO a Co-founder (ředitel společnosti a spoluzakladatel).
– Velké zkušenosti v oblasti kryptoměn, je zodpovědný za vývoj hry a budování týmu.
Paddy Carroll
– CMO a Co-founder (ředitel marketingu a spoluzakladatel).
– Zkušený obchodník, pracující pro některé z největších značek ve Velké Británii, jako jsou BT Group a Sky.
Libby Rothwell
– Commercial Director (obchodní ředitelka).
– Více než 15 let zkušeností ve filmovém průmyslu a vytváření obchodních partnerství.
Simon Benson
– CTO (technický vedoucí)
– Technický vedoucí s více než 25letými zkušenostmi z komerčního vývoje. Dříve měl Simon roli ředitele ve společnosti Sony.
Zdroje:
„Jedná se o velmi originální metaverse. V mrakodrapu by mělo být mnoho akce a zábavy. Oceňuji také nejvyšší patro, které bude celé sloužit k herním účelům. Do herního světa se může kdokoliv připojit zdarma, což je také super. Hra chce být jednou z nejlepších aplikací pro virtuální realitu. Kvůli práci na VR došlo i ke zpoždění oproti původní Road Map, což ale v tomto případě nevidím jako zásadnější problém.
Investice do tokenu by mohla být velice zajímavá, jelikož se o projekt zajímá plno světoznámých lidí v čele s influencerem Jakem Paulem.“
Diskuze Žádné komentáře