Publikováno: 8.4.2022
Ekonomicko-sociální hra z prostředí reálného života s prvky slavné herní série Heroes of Might and Magic.
Ekonomicko-sociální hra inspirovaná hrou Heroes of Might and Magic. Hra je navržena tak, aby kopírovala prostředí reálného života a simulovala činnosti, které musí lidé vykonávat, aby si vydělali na živobytí.
Svět ERTHA je rozdělen do 350 000 NFT virtuálních pozemků zvaných „Hexes“ neboli HEX, jejichž prostřednictvím je možné provádět mnoho transakcí, za které majitel HEXu získá cashback Ertha tokenů:
zdroj: whitepaper.ertha.io/ertha-whitepaper/
Linas Kiguolis – generální ředitel a strůjce projektu „ERTHA“. Má silné zkušenosti v oblasti IT, bezpečnosti a obchodu. Vlastní několik společností jako podnikatel a investor
Ernestas Jankauskas – provozní ředitel projektu „ERTHA“, řídící partner s desetiletou zkušeností s vývojem IT projektů
Aidas Berukstis – technický ředitel, hlavní vývojář a nadšenec do prolamování „GitHubu“
Mantas Vaskela – CMO, vedoucí marketingu a komunikace. Jeho zkušenosti sahají od vládních projektů až po IT a „pro bono“ iniciativy
Greta Skernauskyte – vedoucí designérka projektu „ERTHA“. Má silný cit pro vizuální kompozici
Aurimas Alisauskas – Hlavní vývojář
Ugnius Vaidila – Vývojář se zaměřením na blockchain a krypto technologie
Tadas Valutis – Senior vývojář
Vytautas Chamutovskij – Vývojář se specializací na blockchainové technologie
Monika Intaite – Front-end vývojářka a pomocník hlavního designéra
Deividas Varnagis – hlavní vývojář
zdroj: https://ertha.io/
Píše se rok 2066. Vzhledem k tomu, že žurnalistika a média jsou ve vlastnictví korporací, jsou všechny informace o katastrofách a neštěstích, které se dějí po celé planetě, pečlivě řízeny a poskytovány masám lidí ke konzumaci podle záměru korporací. Některé skutečné zprávy se čas od času objeví díky úsilí různých skupin aktivistů. Pravda uniká prostřednictvím nebezpečných snah počítačových hackerů. Za odhalení krutých lží, kterými korporace krmí spotřebitele, je s nimi zacházeno s naprostou neúctou, jsou líčeni jako nepřátelé lidstva a svrženi pomocí zkorumpovaných orgánů činných v trestním řízení, které mají údajně povinnost chránit občany, ale staly se součástí obrovské mašinérie na ovládání lidí, jakou člověk dodnes neviděl. Planeta „Země“ se stává extrémně přelidněnou a ty omezené zdroje, které pro nás náš křehký vesmír má, jsou stále vzácnější. Právě zde našla dnešní válka svůj důvod, aby začala a trvala donekonečna.
Ve hře jsou tři hlavní role: obchodník, vědec a bojovník. Každá role má vliv na světovou ekonomiku a přispívá k rozvoji svého národa. Hráči mohou měnit role dle svého uvážení.
Prosperita či chudoba národů je výsledkem aktivit občanů v jejich zemi. Hra je vyvážená, takže každý typ činnosti hráče má svůj význam.
Vědci zvyšují technologickou úroveň různých průmyslových odvětví v regionu, což podnikatelům umožňuje přístup k výrobkům s vyšší hodnotou.
Podnikatelé vyrábějí vybavení, potraviny a zdravotnické potřeby a umožňují ostatním obyvatelům efektivněji trávit čas.
Bojovníci jsou zárukou bezpečnosti pro stát a jeho občany.
Moudrá politická koordinace a kolektivní úsilí občanů země pozvedne sílu jejich národů na nejvyšší úroveň. Ostatním zbyde buď se připojit nebo se pokusit je dobýt.
Energie
Jedna z hlavních mechanik, která ovlivňuje rozhodnutí hráče ve hře. Hlavní myšlenkou energetické mechaniky je omezit počet akcí, které může hráč ve hře za den udělat. Hráči, kteří mohou trávit ve hře méně času, tak nebudou v horší pozici než hráči, kteří mohou hraním trávit nekonečné hodiny.
Energii spotřebovávají různé herní akce, ať už je to cestování, studium, školení, lov, řízení společností, páchání zločinů atd. Navíc až polovina energie může být ztracena kvůli hladu.
Jakmile dojde ke ztrátě energie, lze ji obnovit některým z následujících tří způsobů:
zdroj: whitepaper.ertha.io/ertha-whitepaper/
Odvětví
Ve hře je pět hlavních odvětví:
Každé odvětví má technologické úrovně, které definují, jaké produkty mohou být vyráběny ve společnostech patřících do těchto odvětví.
Každé odvětví je nezbytné pro prosperitu země, ale neexistuje způsob, jak by země mohla rozvinout všech pět odvětví na maximální technologickou úroveň. Každá země si tak bude muset vybrat, na která průmyslová odvětví by se její občané měli specializovat, aby vytvářeli ty nejcennější produkty.
zdroj: whitepaper.ertha.io/ertha-whitepaper/
Obchodník
Role obchodníka je určena pro ty, kteří se plánují stát vedoucími ve výrobě a zásobovat ostatní hráče potřebným vybavením, potravinami, zdravotnickým materiálem atd. Podnikatelé budou muset zakládat společnosti pro shromažďování zdrojů, vytváření materiálů a výrobu zboží.
Vědec
Role vědce je určena těm, kteří chtějí svými službami ovládnout trh. Hráči, kteří se snaží stát se nejvzdělanějšími lidmi na světě, budou muset studovat a zlepšovat své skutečné životní know-how a být nejužitečnější pracovní silou na trhu, protože obrat továren zcela jistě závisí na dovednostech zaměstnanců.
Profesionální vědci s nejvyššími dovednostmi budou rekrutováni nejlepšími výrobci na trhu a štědře odměněni za svoji dřinu. Útoky, boje a války nebudou vyhrány bez jejich dokonalé dovednosti hackování, která je potřebná téměř ve všech typech konfliktů.
Bojovník
Bojovníci si začnou budovat jména díky vojenským tréninkům proti robotům poháněnými umělou inteligencí. Dobrá pověst je zárukou nekonečného toku pracovních nabídek a dobrého platu. Někteří hráči se ujmou ochrany obyvatelstva a jejich majetku. Zatímco druhá část bojovníků se jistě zaměří na ofenzivní činnosti – napadání hráčů, útoky na továrny a sklady.
Tato skupina bude hlavní hybnou silou expanze země, za kterou bojují, nebo zárukou její bezpečnosti.
Výhody vlastnění pozemku
Každý herní předmět je Blueprint. Předměty hráči mohou buď vyrobit, nebo najít. K výrobě však potřebují znát určité dovednosti, vlastnit továrny, a hlavně mít dostatek surovin.
PC hra – později VR a AR
Nutné vlastnit pozemek v ceně: 100 – 5 000 USD
Platba prostřednictvím Metamask nebo peněženky Trust Wallet
ERTHA token: 2,000,000,000 celková zásoba
Soukromý prodej: 18,5 % – 370 000 000
Veřejný prodej: 2,5 % – 50 000 000
Listování: 3 % – 60 000 000
Play to earn + stakování: 31 % – 620 000 000
Ekosystém: 27 % – 540 000 000
Tým + poradci: 10 % – 200 000 000
Likvidita: 4 % – 80 000 000
Marketing + cechy: 4 % – 80 000 000
Nakoupit lze na: Huobi, DODO BSC, ZT, Pancakeswap
Token ERTHA je základním užitkovým tokenem, který se používá k usnadnění udržitelného designu DAO pro celý ekosystém herního metaverza.
Na Binance Smart Chain (BSC) bude vyraženo 2 000 000 000 tokenů ERTHA, poté již nebudou vydávány žádné další.
Token ERTHA má mnoho různých způsobů využití, což jej činí na trhu jedinečným. Jde o vytvoření ekosystému, kde mohou být hráči odměňováni za své činy na platformě. To následně vytvoří zdravou, udržitelnou a angažovanou herní ekonomiku.
Lze i stakovat, momentálně na Huobi přes tento odkaz – 14 dnů fixace, max 4000 tokenů (307 tokenů výdělek po 14 dnech)
Využití tokenu
„Jelikož se tento projekt inspiruje známou strategickou hrou Heroes of Might and Magic, je to ihned známka možného velkého potenciálu. Vezmeme-li v potaz také zkušený ERTHA tým a skvěle zpracované první trailery, není pochyb o tom, že právě tento projekt bychom měli pečlivě sledovat.
Osobně mě u této hry velmi láka možnost vytvořit si vlastní virtuální svět, který však obsahuje veškeré prvky toho reálného – jak pozitivní, tak i negativní. Možnost zažít postapokalyptický svět téměř na vlastní kůži je pro mě také další velké lákadlo.
Jelikož, zde nepůjde pouze o zážitek ze hry, ale budou v oběhu reálné peníze v podobě kryptoměn, mohlo by mít hraní této hry pozitivní dopad na finanční gramotnost hráčů. Věřím, že každý zkušený podnikatel by ocenil, kdyby si před svou první investicí mohl vše vyzkoušet ve virtuálním světě a naučit se, jak svět obchodu, daní nebo třeba práva funguje.„
Diskuze Žádné komentáře