Přihlásit se
Přidej se k nám
« Wilder World Decentraland »

ERTHA

Publikováno: 8.4.2022

Ekonomicko-sociální hra z prostředí reálného života s prvky slavné herní série Heroes of Might and Magic.

Hodnocení projektu Ertha
Celkové hodnocení projektu Ertha

Oficiální trailer

Základní informace

Ekonomicko-sociální hra inspirovaná hrou Heroes of Might and Magic. Hra je navržena tak, aby kopírovala prostředí reálného života a simulovala činnosti, které musí lidé vykonávat, aby si vydělali na živobytí.

Svět ERTHA je rozdělen do 350 000 NFT virtuálních pozemků zvaných „Hexes“ neboli HEX, jejichž prostřednictvím je možné provádět mnoho transakcí, za které majitel HEXu získá cashback Ertha tokenů:

  • Daň ze zaměstnání (část platu, kterou vyplácí zaměstnavatel)
  • Daň z prodeje (daň kupujícího při nákupu zboží na trhu)
  • Firemní poplatky (budování firmy, opravy, vylepšení)
  • Příjmy firem (prodané předměty, pokuty z pracovních smluv, sankční daně)
  • Poplatky za sklad (budování skladu a modernizace)
  • Poplatky za dodání (dodání zboží do konkrétního skladu ve vlastněném HEXu)
  • Poplatky za letenky (letenky)

zdroj: whitepaper.ertha.io/ertha-whitepaper/

Road Map

  • Únor 2021 – Dokončený 3letý počáteční vývoj hry
  • Červenec 2021 – Nárůst investičního kapitálu pro rozsáhlé rozšíření uživatelů
  • Srpen 2021 – Předprodej skrze Binance Smart Chain
  • Listopad 2021 – 5,4 milionu dolarů získaných od soukromých investorů
  • Prosinec 2021 – Spuštěno tržiště NFT Land a vydán nový herní trailer
  • Březen 2022 – Vydání betaverze hry ERTHA s novým Unity Enginem
  • Květen 2022 – Plné zahájení rozsáhlých marketingových kampaní
  • Srpen 2022 – Nový herní obsah, velký důraz na marketing a šíření informací o projektu ERTHA, exponenciální urychlení jeho růstu
  • Září 2022 – Vývoj verze hry pro mobilní zařízení (verze AR / VR)

Tým ERTHA

Linas Kiguolis – generální ředitel a strůjce projektu „ERTHA“. Má silné zkušenosti v oblasti IT, bezpečnosti a obchodu. Vlastní několik společností jako podnikatel a investor

Ernestas Jankauskas – provozní ředitel projektu „ERTHA“, řídící partner s desetiletou zkušeností s vývojem IT projektů

Aidas Berukstis – technický ředitel, hlavní vývojář a nadšenec do prolamování „GitHubu“

Mantas Vaskela – CMO, vedoucí marketingu a komunikace. Jeho zkušenosti sahají od vládních projektů až po IT a „pro bono“ iniciativy

Greta Skernauskyte – vedoucí designérka projektu „ERTHA“. Má silný cit pro vizuální kompozici

Aurimas Alisauskas – Hlavní vývojář

Ugnius Vaidila – Vývojář se zaměřením na blockchain a krypto technologie

Tadas Valutis – Senior vývojář

Vytautas Chamutovskij – Vývojář se specializací na blockchainové technologie

Monika Intaite – Front-end vývojářka a pomocník hlavního designéra

Deividas Varnagis – hlavní vývojář

Základní principy hry

Píše se rok 2066. Vzhledem k tomu, že žurnalistika a média jsou ve vlastnictví korporací, jsou všechny informace o katastrofách a neštěstích, které se dějí po celé planetě, pečlivě řízeny a poskytovány masám lidí ke konzumaci podle záměru korporací. Některé skutečné zprávy se čas od času objeví díky úsilí různých skupin aktivistů. Pravda uniká prostřednictvím nebezpečných snah počítačových hackerů. Za odhalení krutých lží, kterými korporace krmí spotřebitele, je s nimi zacházeno s naprostou neúctou, jsou líčeni jako nepřátelé lidstva a svrženi pomocí zkorumpovaných orgánů činných v trestním řízení, které mají údajně povinnost chránit občany, ale staly se součástí obrovské mašinérie na ovládání lidí, jakou člověk dodnes neviděl. Planeta „Země“ se stává extrémně přelidněnou a ty omezené zdroje, které pro nás náš křehký vesmír má, jsou stále vzácnější. Právě zde našla dnešní válka svůj důvod, aby začala a trvala donekonečna.

Ve hře jsou tři hlavní role: obchodník, vědec a bojovník. Každá role má vliv na světovou ekonomiku a přispívá k rozvoji svého národa. Hráči mohou měnit role dle svého uvážení.

Prosperita či chudoba národů je výsledkem aktivit občanů v jejich zemi. Hra je vyvážená, takže každý typ činnosti hráče má svůj význam.

Vědci zvyšují technologickou úroveň různých průmyslových odvětví v regionu, což podnikatelům umožňuje přístup k výrobkům s vyšší hodnotou.

Podnikatelé vyrábějí vybavení, potraviny a zdravotnické potřeby a umožňují ostatním obyvatelům efektivněji trávit čas.

Bojovníci jsou zárukou bezpečnosti pro stát a jeho občany.

Moudrá politická koordinace a kolektivní úsilí občanů země pozvedne sílu jejich národů na nejvyšší úroveň. Ostatním zbyde buď se připojit nebo se pokusit je dobýt.

Herní mechanismy

Energie

Jedna z hlavních mechanik, která ovlivňuje rozhodnutí hráče ve hře. Hlavní myšlenkou energetické mechaniky je omezit počet akcí, které může hráč ve hře za den udělat. Hráči, kteří mohou trávit ve hře méně času, tak nebudou v horší pozici než hráči, kteří mohou hraním trávit nekonečné hodiny.

Energii spotřebovávají různé herní akce, ať už je to cestování, studium, školení, lov, řízení společností, páchání zločinů atd. Navíc až polovina energie může být ztracena kvůli hladu.

Jakmile dojde ke ztrátě energie, lze ji obnovit některým z následujících tří způsobů:

  • Odpočinek – každou hodinu se obnoví jeden energetický článek.
  • Stravování – konzumace potravin, které snižují hlad. Pozor, přejídání však naopak sníží energii.
  • Použití energetických lektvarů.

zdroj: whitepaper.ertha.io/ertha-whitepaper/

Odvětví

Ve hře je pět hlavních odvětví:

  • Zdroje
  • Brnění
  • Zbraně
  • Jídlo
  • Materiály

Každé odvětví má technologické úrovně, které definují, jaké produkty mohou být vyráběny ve společnostech patřících do těchto odvětví.

Každé odvětví je nezbytné pro prosperitu země, ale neexistuje způsob, jak by země mohla rozvinout všech pět odvětví na maximální technologickou úroveň. Každá země si tak bude muset vybrat, na která průmyslová odvětví by se její občané měli specializovat, aby vytvářeli ty nejcennější produkty.

zdroj: whitepaper.ertha.io/ertha-whitepaper/

Role ve hře

Obchodník

Role obchodníka je určena pro ty, kteří se plánují stát vedoucími ve výrobě a zásobovat ostatní hráče potřebným vybavením, potravinami, zdravotnickým materiálem atd. Podnikatelé budou muset zakládat společnosti pro shromažďování zdrojů, vytváření materiálů a výrobu zboží.

Vědec

Role vědce je určena těm, kteří chtějí svými službami ovládnout trh. Hráči, kteří se snaží stát se nejvzdělanějšími lidmi na světě, budou muset studovat a zlepšovat své skutečné životní know-how a být nejužitečnější pracovní silou na trhu, protože obrat továren zcela jistě závisí na dovednostech zaměstnanců.

Profesionální vědci s nejvyššími dovednostmi budou rekrutováni nejlepšími výrobci na trhu a štědře odměněni za svoji dřinu. Útoky, boje a války nebudou vyhrány bez jejich dokonalé dovednosti hackování, která je potřebná téměř ve všech typech konfliktů.

Bojovník

Bojovníci si začnou budovat jména díky vojenským tréninkům proti robotům poháněnými umělou inteligencí. Dobrá pověst je zárukou nekonečného toku pracovních nabídek a dobrého platu. Někteří hráči se ujmou ochrany obyvatelstva a jejich majetku. Zatímco druhá část bojovníků se jistě zaměří na ofenzivní činnosti – napadání hráčů, útoky na továrny a sklady.

Tato skupina bude hlavní hybnou silou expanze země, za kterou bojují, nebo zárukou její bezpečnosti.

Výhody vlastnění pozemku

Výhody vlastnění pozemku

  1. Ertha byla vytvořena, aby inspirovala ekonomický a sociální růst, zvýšila úroveň a zapojila se do trhu s NFT
  2. Metaverzní politický vliv a správa území ERTHA je řízena pomocí nástrojů DeFi ve všech finančních epicentrech hry
  3. Územní spory a mezinárodní konflikty raketově zvyšují hodnotu NFT
  4. Ertha je postavena na blockchainu Binance Smart Chain
  5. Mapa Ertha je rozdělena na hexagony NFT – hráči si mohou svobodně vybrat -, kde bydlet, studovat, pracovat a získávat tokeny Ertha
  6. Ceny NFT rostou, digitální metaverse Ertha zažívá boom
  7. Ertha pozemek je extrémně cenné NFT – desítky společností a hráčů platí daně v Ertha tokenech
  8. Ertha metaverse je vůbec první hra v DeFi

Blueprinty

Každý herní předmět je Blueprint. Předměty hráči mohou buď vyrobit, nebo najít. K výrobě však potřebují znát určité dovednosti, vlastnit továrny, a hlavně mít dostatek surovin.

Požadavky na hráče

PC hra – později VR a AR

Nutné vlastnit pozemek v ceně: 100 – 5 000 USD

Prodej pozemků zde

Platba prostřednictvím Metamask nebo peněženky Trust Wallet

  • časově náročnější

Tokenomika

ERTHA token: 2,000,000,000 celková zásoba

Soukromý prodej: 18,5 % – 370 000 000

Veřejný prodej: 2,5 % – 50 000 000

Listování: 3 % – 60 000 000

Play to earn + stakování: 31 % – 620 000 000

Ekosystém: 27 % – 540 000 000

Tým + poradci: 10 % – 200 000 000

Likvidita: 4 % – 80 000 000

Marketing + cechy: 4 % – 80 000 000

Nakoupit lze na: Huobi, DODO BSC, ZT, Pancakeswap

Token ERTHA je základním užitkovým tokenem, který se používá k usnadnění udržitelného designu DAO pro celý ekosystém herního metaverza.

Na Binance Smart Chain (BSC) bude vyraženo 2 000 000 000 tokenů ERTHA, poté již nebudou vydávány žádné další.

Token ERTHA má mnoho různých způsobů využití, což jej činí na trhu jedinečným. Jde o vytvoření ekosystému, kde mohou být hráči odměňováni za své činy na platformě. To následně vytvoří zdravou, udržitelnou a angažovanou herní ekonomiku.

Lze i stakovat, momentálně na Huobi přes tento odkaz – 14 dnů fixace, max 4000 tokenů (307 tokenů výdělek po 14 dnech)

Využití tokenu

  • Uživatelé se mohou rozhodnout, zda držet nebo stakovat tokeny ERTHA
  • Hlasování o správě funkcí ve hře
  • Odměny za projekty a budoucí vývoj
  • Prostředek pro nákup/prodej NFT Ertha
  • Jako prostředek k odměňování streamerů a nejaktivnějších hráčů
  • Jako prostředek k počátečnímu získání budoucí striktně herní formy měny
  • Špičkové využití ve hře, např. nákup pozemků nebo nemovitostí, vylepšení postavy hráče (PC)

Názor analytika

„Jelikož se tento projekt inspiruje známou strategickou hrou Heroes of Might and Magic, je to ihned známka možného velkého potenciálu. Vezmeme-li v potaz také zkušený ERTHA tým a skvěle zpracované první trailery, není pochyb o tom, že právě tento projekt bychom měli pečlivě sledovat.  

Osobně mě u této hry velmi láka možnost vytvořit si vlastní virtuální svět, který však obsahuje veškeré prvky toho reálného – jak pozitivní, tak i negativní. Možnost zažít postapokalyptický svět téměř na vlastní kůži je pro mě také další velké lákadlo.

Jelikož, zde nepůjde pouze o zážitek ze hry, ale budou v oběhu reálné peníze v podobě kryptoměn, mohlo by mít hraní této hry pozitivní dopad na finanční gramotnost hráčů. Věřím, že každý zkušený podnikatel by ocenil, kdyby si před svou první investicí mohl vše vyzkoušet ve virtuálním světě a naučit se, jak svět obchodu, daní nebo třeba práva funguje.

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář