Přihlásit se
Přidej se k nám
« Playermon Illuvium »

Monkey League

Publikováno: 13.4.2022

Nová generace metaverse esportů, která kombinuje oblíbené multiplayerové hraní s možností výdělku v kryptoměnách.

Oficiální trailer

Základní informace

Monkey League je nová generace metaverse esportů, která kombinuje výdělečné multiplayerové hraní s technologií Solana blockchain, NFT a decentralizovaným financováním a přináší vzrušující tahovou hru s výdělkem, kterou je snadné se naučit, ale je těžké ji ovládnout.

Pro představu tvůrci rádi uvádějí, že kdyby FIFA Street a šachy měly dítě, byla by to Monkey League. Hra je vyvíjena na herním enginu Unity, což umožňuje její případné spouštění na počítači i telefonu.

Hra je tedy tahová, týmy nastupují a hrají 4 na 4, přičemž v týmu je vždy jeden útočník, záložník, obránce a brankář.

Zároveň ve hře figurují pozemky ve formě stadionů a jejich prodej je plánován na konec roku 2022.

Zdroj: https://www.monkeyleague.io/

Road Map

1. čtvrtletí 2022

  • Monkey NFT drop.

2. čtvrtletí 2022

  • Pioneers Gear Up.
  • $MBS stakování 1.0

3. čtvrtletí 2022

  • Prodej breeding kapslí.
  • Breeding sezóna.
  • Uvedení uzavřené Alpha verze.
  • Vydání MonkeyLeague Marketplace.
  • Uvedení uzavřené Beta verze.

4. čtvrtletí 2022

  • Spuštění obchodu ve hře.
  • Veřejné spuštění herního režimu PvE.
  • Uvedení governance tokenu $SCORE.

2023

  • Spuštění herního režimu PvP.
  • Prodej stadionů (pozemků).

O hře

Zápasy se hrají mezi dvěma týmy a skládají se ze zatím neurčitého počtu kol za poločas. Původně se mělo hrát 12 kol za zápas, ale to bylo při prvním celofiremním testu hry na konci února 2022 vyhodnoceno jako příliš hodně. Jednotlivá kola končí, když oba týmy dokončí své tahy. Ve svém tahu může každý tým provést tři akce z výběru: pohyb hráče, driblování, přihrávku nebo střelu do míče, nebo speciální pohyby. Každé kolo končí poté, co hráč provedl svou akci nebo kliknul na „Ukončit kolo“.

Každá opice má své atributy, které jdou tréninkem vylepšovat a na základě nich se vyhodnocuje i každý tah – čím vyšší má vaše opice atribut, tím větší je šance, že dokáže projít přes NFT soupeře. Po zahrání se naše opice atributem střetne s protivníkovou opicí, například při střele se atribut hráče střetne s atributem hbitosti brankáře. Stejně tak, pokud se pokusíme projít přes soupeřova obránce, budeme muset podstoupit střet atributů s jeho schopnostmi.

Zatímco schopnosti některých hráčů jsou nastaveny a diktovány tím, jak vzácná opice je (to ovlivňuje její alpha score) anebo s jakými se narodí (herní výhody), jiné schopnosti lze trénovat a rozvíjet v průběhu času (například střelu, přihrávku).

Zdroj: https://medium.com/@MonkeyLeague/monkeyleague-bootcamp-day-1-game-overview-d72943be33a4

Kromě základních dovedností se každá opice narodí s 32 rysy vytvořenými podle jejich vzhledu a herních dovedností. Postavy tak budou mít 2,5 bilionu permutací. Každá vlastnost bude mít navíc svou určitou vzácnost.

Do hry budete potřebovat minimálně 4 opice, abyste obsadili požadované pozice: útočník, záložník, obránce a brankář.  

Mezi základní dovednosti se řadí přihrávky, kontrola míče, přesnost a obrana. Každá opice má také 2 pozice. Jedna je aktuálně nejvhodnější a druhá je nejlepší, když postava dosáhne všech svých základních herních dovedností.

Zde se do hry dostává strategie, kdy se od vás očekává, že budete opici umisťovat vždy na tu pozici, která je pro ni nejvhodnější. Podrobnosti každé postavy lze zobrazit na kartách dovedností.

Breeding systém

Breeding funkce vám umožní množit své NFT a vytvářet nové hráče pro svůj tým. Nové opice navíc můžete i prodat a generovat zisk. V každém ročním období bude breeding funkce nějak specifikována V první sezóně budou všechny nově vytvořené opice disponovat prvky fotbalového týmu AC Milán.

Každá nová opice získá cca 30 % vlastností od každého “rodiče” a zbylá třetina mu bude náhodně přidělena.

Existovat budou 3 herní režimy:

  • PvE – proti počítači – tréninkový režim ke zvýšení celkových schopností vaší opice – bude spuštěn během druhého čtvrtletí 2022 pár týdnů po Pioneers Gear Up Camp.
  • PvP – hráč proti hráči – měl být spuštěn původně v druhém kvartálu 2022 s prodejem stadionů, ale prodej stadionů byl odložen na konec roku 2022.
  • TvT – Team vs. Team – každý jeden hráč bude hrát za svou jednu opici v týmu s dalšími třemi hráči proti čtyřem soupeřům – bude spuštěn jako poslední režim zatím neznámo kdy.

Token MBS

Celkové množství tokenů je 1 000 000 000 jednotek a počáteční prodejní cena byla 0,04 dolarů za jednotku.

Token (MBS) byl spuštěn 21.12.2021 v 15 hodin SEČ.  Token je veden na blockchainu Solana a je možné ho koupit na decentralizované burze Raydium. Další DEX, kde je možné token koupit, je ByBit a Serum DEX. Také se nachází na centralizovaných burzách, FTX, Gate.io, Liquid a BitForex.

Opice se prodávají pouze na sekundárních marketplacech magiceden.io, ftx.us, solanart.io, solsea.io. Spodní hranice pro nákup je okolo 6 SOL. Pro hraní hry vám stačí jedno NFT, ale nasadit můžete pochopitelně až čtyři. Vlastnit jich poté můžete kolik chcete.

NFT byly původně prodávány projektem za 2 SOL / NFT, ale za tuto cenu je již neseženeme. Některé limitované NFT byly prodány i za více než 200 SOL.

Zdroj: https://discord.gg/9phC65u8QC

Tokenomika

Marketing / Listing – 2,5 %, tzn. 25,000,000 MBS

Partners / Advisors – 2,0 %, tzn. 20,000,000 MBS

Development – 5,0 %, tzn. 50,000,000 MBS

Team – 12,5 %, tzn. 125,000,000 MBS

Players and Ecosystem – 58,0 %, tzn. 580,000,000 MBS

Liquidity – 5,0 %, tzn. 50,000,000 MBS

Launchpad – 1,0 %, tzn. 1,000,000 MBS

Private sale – 14,0 %, tzn. 1,400,000 MBS

Token aktuálně na CoinMarketCap

Token je postupně vypouštěn do oběhu. Celkové množství tokenu bude vypuštěno za 60 měsíců od zalistování tokenu.

Ve hře bude také další token: $SCORE

Jedná se o governance token, který bude sloužit k hlasování o budoucích krocích hry. Token bude také užíván jako odměna pro držitele $MBS tokenu. Nejvíce budou generovat uživatelé, kteří drží nejdéle token $MBS.

Stakování

Od 22.12.2021 je také možné stakování tokenu přes Raydium Liquidity Pool, po čase bylo stakování spuštěno také na burze Gate.io.

Na burze Raydium je možné odměny ze stakování kdykoliv vybrat, stejně tak jako zastakované prostředky. Je tedy flexibilní.

The Treasury

Truhla je jádrem zpětné vazby, která pohání poptávku v ekosystému. Jakmile bude hra v provozu, budou se do ní ukládat poplatky a přímé prodeje v metaverzu hry.

Truhla Monkey League bude produkovat příjmy z transakčních poplatků vybraných na herním tržišti, v herním obchodě, z poplatků za chov a dalších. Hráči, kteří v truhle stakují $SCORE, navíc za svůj podíl obdrží odměny ve výši $SCORE. 

V zájmu budování zdravé likvidity obou tokenů bude Monkey League odměňovat poskytovatele likvidity pro různé páry $SCORE a $MBS.

Zdroj: https://monkey-ball.gitbook.io/monkeyleague/monkey-ball-tokens/monkey-ball-token-flow

Monetizace

Kromě standardního držení NFT se dá ve hře vydělat samozřejmě hraním zápasů. Výhrou budeme získávat herní token. Kromě toho je možné vydělávat vlastněním stadionu, na kterém bychom mohli hostit zápasy i jiných tymů, anebo také jako pasivní divák fandit týmu, který zvítězí. Další možností zisku může být otevírání lootboxů a plnění misí.

Momentálně projekt před spuštěním hry pořádá spoustu soutěží, kde je možné vyhrávat MBS a často tím i pomoci vylepšovat projekt nebo soutěžit s komunitou.

Vydělávat je možné i stakováním.

Partneři

Investoři

Tým

Za projektem stojí Izraelské duo Raz Friedman (Produktový ředitel společnosti Playtika) a Shahaf Bar-Geffen (Spoluzakladatel a generální ředitel společnosti COTI).

Hra Monkey League odkryla celý svůj tým na konci února během BootCamp Weeku, kompletní složení týmu naleznete zde.

Zdroj: https://medium.com/@MonkeyLeague/monkeyleagues-monkeynuts-team-cef093ff9d2c

Systémová architektura

Tým inženýrů, kteří na projektu pracují, jsou odborníci na blockchain a byli součástí týmů, které vytvářely protokoly layer 1 (protokol vrstvy 1, které se někdy říká implementační vrstva, označuje systém spojený se základní nebo hlavní architekturou blockchainové sítě a nastavuje pravidla a parametry celé sítě, například její konsensuální algoritmus, dobu blokování, propustnost transakcí atd.), aplikace DeFi a burzy.

Vývojový tým  stál za jedněmi z celosvětově nejúspěšnějších her, jež za posledních 15 let vygenerovaly příjmy v řádu miliard dolarů.

Kresby od světových studií

Tvůrci využívají svých zkušeností a sítí. K výrobě uměleckých děl využívají ta nejlepší studia. Monkey League spolupracuje se stejnými studii, která vytvořila výtvarné návrhy pro hry jako Call of Duty a Fall Guys a spolupracovala se špičkovými vývojáři, jako je Rovio, výrobci Angry Birds.

Názor analytika

Monkey League vřele doporučuji, je to rychle rostoucí projekt s jedinečným konceptem hry, který míří vysoko, uzavírá silná partnerství a má velmi širokou členskou základnu.

V projektu převyšuje poptávka po NFT nabídku. Rychleji, než projekt, roste snad už jen jeho tým, který se skládá z opravdových odborníků a lidí s velkým množstvím zkušeností.

V neposlední řadě se projekt nebojí přiznat si chyby a na základě toho se dále zdokonalovat. Projekt je velmi transparentní. Ačkoliv samotná hra nebyla ještě spuštěna, objevila se i třeba například v článku Forbesu, kde byla doporučována.

Lehce nepříjemnou skutečností pro investory může být fakt, že token bude vypouštěn po dobu 60 měsíců od zalistování, a to může vést k propadům ceny, nicméně s každým měsícem bude propad mírnější, v podstatě nepostřehnutelný.

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář