Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

Big Mac a METAVERSE? McDonald’s vstupuje do virtuálního světa

Metaverse si v poslední době získává obrovskou popularitu mezi mainstreamovými značkami. Dalším, kdo se chce připojit k virtuálnímu vesmíru, je McDonald’s. Gigant rychlého občerstvení podal deset nových žádostí o ochrannou známku, což může naznačovat, že za nějaký čas bude možné jíst Big Mac i ve virtuálním světě.

McDonald´s vstupuje do VR

Big mac v Metaverse

Metaverse si v poslední době získává obrovskou popularitu mezi mainstreamovými značkami. Dalším, kdo se chce připojit k virtuálnímu vesmíru, je McDonald’s. Gigant rychlého občerstvení podal deset nových žádostí o ochrannou známku, což může naznačovat, že za nějaký čas bude možné jíst Big Mac i ve virtuálním světě.

McDonald’s v metaverzu...

Záměrem McDonald’s je vybudovat „virtuální restauraci s reálnými a virtuálními produkty“. Vyplývá to z příspěvku na Twitteru od Johshe Gerbena, právníka v oblasti ochranných známek. McDonald’s směřuje do metaverza. Společnost podala 10 (DESET!) přihlášek ochranných známek , které naznačují, že plánuje nabídnout „virtuální restauraci se skutečným a virtuálním zbožím“ a „provozovat virtuální restauraci s donáškou domů“. 

#Mcdonalds #Metaverse McDonald’s is headed to the metaverse.The company has filed 10 (TEN!) trademark applications indicating it plans to offer „a virtual restaurant featuring actual and virtual goods“ and „operating a virtual restaurant featuring home delivery.“#Mcdonalds #Metaverse pic.twitter.com/J9pK7EK9nl

Panera Bread ve virtuálním světě?

K tomuto trendu se přidal i další významný americký řetězec rychlého občerstvení Panera Bread. Společnost má více než 2 000 prodejních míst ve Spojených státech a Kanadě a plánuje vstoupit na burzu v první polovině roku 2022. Panera Bread zaregistroval servisní značky na metaverse jen den před McDonald’s. 

Obě sítě jdou ve stopách mnohých dalších velkých společností. Mezi značky, které se rozhodly vstoupit do virtuálního světa, patří například Nike, Ferrari, Facebook, Walmart, Nvidia, Adidas, Microsoft a Apple.

Gerben se nechal slyšet pro magazín Forbes:

„Když vidíte tuto masu velkých společností, která podává tolik nových žádostí o ochrannou známku, je úplně jasné, že to příjde“.

— Josh Gerben (@JoshGerben) Tweet

Také zdůraznil, že mnoho společností ještě neinvestovalo do vlastního metaverza, ale určitě nebudou riskovat, že by jim unikl potenciál takhle velkého byznysu. Myslím si, že každá značka podá takovéto žádosti v nejbližších 12 měsících. Nemyslím si, že by někdo chtěl být dalším Blockbustem a úplně ignoroval novou technologii, která přichází. George Hanson, digitální ředitel společnosti Panera, se k nejnovějšímu kroku společnosti vyjádřil takto: Panera vždy pracuje na tom, aby byla v čele technologického pokroku. Jako značka neustále hledáme nové způsoby, jak obohatit zážitek našich hostů v našich kavárnách i v budoucím metaverzu.

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář