Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

Rihanna vstupuje do metaverza se svojí kosmetickou značkou

Zpěvačka Rihanna přináší do metaverza svoji značku Fenty. Devítinásobná vítězka Grammy se uchází o ochrannou známku Fenty, což naznačuje posun směrem k metaverzu. Ve virtuální realitě hodlá nabízet „virtuální“ kosmetiku a vlasovou kosmetiku pod vlastní značkou. Produkty Fenty Beauty, společnosti založené v roce 2017, jsou přítomny v 1600 obchodech v 17 zemích.

Rihanna vstupuje do metaverza

Zpěvačka Rihanna přináší do metaverza svoji značku Fenty. Devítinásobná vítězka Grammy se uchází o ochrannou známku Fenty, což naznačuje posun směrem k metaverzu. Ve virtuální realitě hodlá nabízet „virtuální“ kosmetiku a vlasovou kosmetiku pod vlastní značkou. Produkty Fenty Beauty, společnosti založené v roce 2017, jsou přítomny v 1600 obchodech v 17 zemích.

Rihanna v metaverzu

Zatímco koncept metaverza existuje již dlouho, teprve nedávno se mu dostalo pozornosti veřejnosti. Stalo se tak, když Facebook změnil svůj název na Meta, aby zdůraznil své nové obchodní směřování – obrat do virtuálního světa. Od té doby si několik velkých společností a značek zaregistrovalo ochranné známky k prodeji virtuálního zboží v metaverzu.

Například energetický gigant Chevron podal přihlášku ochranné známky pro metaverse na americký úřad pro patenty a ochranné známky. Jak se uvádí v přihlášce, nadnárodní společnost má v úmyslu nabízet široký výběr virtuálního zboží, jako jsou paliva, plyn a produkty obnovitelné energie, které se stanou součástí živé virtuální reality. Další patentová přihláška naznačuje, že plánuje poskytovat zábavné služby související s metaverzem.

Nyní se tímto směrem ubírá Rihanna, která hodlá Fenty Beauty zpropagovat inovativním způsobem.

Po experimentování s nekonečným množstvím produktů si Rihanna všimla, že jí chybí kosmetika, která by vyhovovala všem tónům pleti. Proto se rozhodla vytvořit Fenty Beauty: linii make-upu, ve které se najdou všechny ženy na světě. Fenty Beauty nabízí širokou škálu produktů pro všechny tóny pleti, které je obvykle obtížné najít.

Přípravy na přesun lidstva do metaverza

Stojí za zmínku, že krok Rihanny sleduje široký trend. Jiné velké společnosti jako McDonald’s, Walmart a spodní prádlo Victoria’s Secret se také připravují na přechod do metaverza, přičemž nedávno podaly podobné přihlášky na ochranné známky jako Chevron.

HSBC, banka s aktivy 3 biliony dolarů, je první globální bankou, která vstoupila do světa The Sandbox. Banka tam hodlá koupit pozemek, který plánuje rozvíjet s ohledem na nadšence e-sport a her.

Sandbox a Warner Music Group (WMG) koncem ledna oznámily partnerství s cílem vytvořit zábavný park a koncertní místo v metaverzu.

zdroj: cointelegraph.com, pixabay.com

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář