Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

11 slavných společností s prodejnami v metaverzu

Paralelní digitální svět se rozvíjí stále dynamičtěji a láká mnoho známých značek. Ty vidí jedinečnou příležitost ve vytváření vlastních virtuálních prodejen. V tomto článku se pokusíme vysvětlit, proč tomu tak je.

11 prodejen v metaverzu

Paralelní digitální svět se rozvíjí stále dynamičtěji a láká mnoho známých značek. Ty vidí jedinečnou příležitost ve vytváření vlastních virtuálních prodejen. V tomto článku se pokusíme vysvětlit, proč tomu tak je.

Co je to metaverse?

Metaverse je termín používaný k popisu virtuálního světa, ve kterém můžeme trávit čas děláním stejných věcí jako v reálném světě. Využití nových technologií může posloužit nejen hráčům nebo uživatelům, kteří chtějí delší kontakt přes sociální sítě. Metaverse je průlomovým prostorem i pro firmy. Nové technologie umožňují automatizovat mnohé procesy, oslovit více zákazníků a usnadnit spolupráci mezi zaměstnanci.

Do metaverza přicházejí velké značky

Není divu, že velké značky mají o metaverzum zájem – jak si můžete přečíst ve zprávě DappRadar, projekty zasazené do virtuálního světa zaznamenaly v loňském roce výrazný nárůst hodnoty. Postupem času můžeme očekávat dynamický příliv nových uživatelů.

Na využívání služeb zasazených do digitální reality si pomalu všichni zvykáme. Virtuální pobočky pro nás mohou být mnohem atraktivnější díky možnosti zažít nové, rozvíjející se technologie.

Pojďme se tedy podívat, které firmy již mají své pobočky v metaverzu.

Samsung

Jihokorejský technologický gigant Samsung otevřel digitální verzi svého newyorského vlajkového obchodu 837. Můžete navštívit jeho interaktivní verzi v Decentraland metaversu. Virtuální obchod 837X byl přehlídkou nejnovějších úspěchů společnosti na výstavě Consumer Electronics Show ve Vegas.

Zařízení je rozděleno do tří částí: Divadlo konektivity, Les trvale udržitelného rozvoje a Divadlo konektivity, Les udržitelnosti a Stupeň přizpůsobení. Prodejna Samsung v Decentralandu bude otevřena omezenou dobu, takže ji určitě navštivte. Společnost však v budoucnu plánuje spustit další obchody 837X na jiných platformách.

Coca-Cola

V roce 2021 vydala Coca-Cola svoji první kolekci NFT. Premiéru provázela akce v Decentralandu, která se konala v Den přátelství, 30. července. Coca-Cola zorganizovala virtuální akci na vrcholu své digitální budovy v podobě obrovské plechovky od coly. Účastníci mohli vyhrát velmi vzácné oblečení pro použití v metaverzu Decentraland, jakož se i účastnit aukce balíků Coca-Cola Friendship Box NFT.

Nike

V prosinci 2021 společnost Nike získala RTFKT Studios, digitální módní značku se silným zastoupením v komunitě NFT. V důsledku toho společnost Nike získala přístup k připraveným avatarům CloneX v metaverzu. RTFKT již představilo různé virtuální oblečení, včetně NFT, pro použití v Decentralandu. Společnost má také svůj vlastní virtuální obchod, kde prodává NFT, které pak lze vyměnit za fyzické předměty, jako například exkluzivní sportovní obuv. To vše činí Nike jednou z nejaktivnějších módních značek v metaverzu.

Adidas

Adidas nejenže získal pozemky ve virtuálním světě The Sandbox, ale také spustil kolekci NFT ve spolupráci s Punks Comics, Gmoney a Bored Ape Yacht Club. Zejména posledně uvedená spolupráce přitáhla velkou pozornost – BAYC je jednou z nejznámějších a nejexkluzivnějších komunit NFT. Dlouho očekávaná premiéra Originals: Into the Metaverse se však neobešla bez kontroverzí – kupců si našlo jen 10 000 z 30 000 dostupných NFT.

Louis Vuitton

Módní dům Louis Vuitton udělal u příležitosti 200. výročí něco překvapivého. Společnost se zaměřila na moderní marketing a vydala Louis The Game, dobrodružnou logickou hru, ve které mohli hráči sbírat NFT. Toto byl první velmi vážný krok LV v metaverzu. Ve hře hrajete za Vivienne, která musí cestovat přes šest míst, aby nasbírala všech 200 svíček. Hru je stále možné nalézt v obchodě Google Play a App Store.

Burberry

V roce 2021 se Burberry spojilo s Mythical Games, aby zavedlo značkové NFT do hry Blankos Block Party. Série se okamžitě vyprodala, protože se hráči dočkali exkluzivních a limitovaných balíčků. Náramky Burberry stojí pouhých 25 dolarů, zatímco herní postava – Burberry Sharky B – byla k dispozici za 300 dolarů. NFT neztratily svou popularitu. Postava Sharky B se nyní na trhu s náhradními díly prodává za nejméně 700 dolarů.

Domino's Pizza

Jíst pizzu ve virtuálním zařízení pravděpodobně nikdy nebude možné, nicméně občané USA si mohou objednat jídlo domů při návštěvě restaurace v Decentraland metaverzu. Toto je příklad opravdu brilantního marketingu – Domino’s našel prostor bez konkurence, a proto může být první volbou průzkumníků virtuálního vesmíru. Jak vidíte, podnikání v metaverzu může doplňovat podnikání v reálném světě.

Sotheby's

Umění NFT vstoupilo do metaverza v roce 2021 a klíčovou roli v tom sehrála aukční síň Sotheby’s. Virtuální kopie jejich galerie byla vytvořena v Decentralandu. V jejích prostorách se konají aukce uměleckých děl formou NFT.

The Walking Dead

Značka Walking Dead je mnohem víc než jen televizní seriál. Kultovní série se dočkala pokračování a spin-offů, všelijakých vychytávek a nyní i her, které si vydělají. The Walking Dead Empires bude součástí ekosystému Gala Games, který hráčům umožní vlastnit půdu, získávat a obchodovat se zdroji.

I když hra založená na The Walking Dead není žádnou novinkou, je to poprvé, co hráči mohou vlastnit kousek světa. Kromě toho vlastnictví půdy může generovat pasivní příjem, zatímco ti, kteří přežili v herním světě, mohou vydělávat peníze obchodováním.

Atari

Atari, ikonická herní společnost, tento trend velmi rychle pochopila a přesunula se do virtuálních světů jako Decentraland a The Sandbox. V jejich metaverzu oživuje svoji řadu her.

JPMorgan

Wall Street banka JPMorgan otevřela svou první pobočku ve virtuálním světě Decentraland začátkem letošního roku. Stal se tak prvním věřitelem, který se objevil v metaverzu. Zákazníci obchodu Onyx mohou využít balík bankovních služeb založených na Ethereu. JPMorgan také vydala zprávu analyzující, jak mohou jiné společnosti používat metaverzum.

zdroj: oKrypte.sk

Další novinky

Japonská železniční společnost vydává NFT suvenýry

Moonbirds a Spotify vydávají limitovaný NFT playlist

NFT platforma Vibe vybrala 4 miliony USD v prvním kole financování

Animoca Brands se spojila s ONE Championship za účelem vytvořit hru

Společnost LG podává patentovanou přihlášku na NFT TV

Mines of Dalarnia slaví rok od spuštění mainnet verze hry

Jak reagují burzy kryptoměn na přetížení bitcoinové sítě?

Herní veterán Mike Seavers je novým technickým ředitelem Yuga Labs

Blockchain Sui přivítá prvních 13 her

Nástroj pro tvorbu digitálního umění Generative Art Maker

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář