Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

Společnost LG podává patentovanou přihlášku na NFT TV

Společnost LG podala patentovou přihlášku na televizor, který usnadňuje obchodování s NFT. Elektronická společnost si buduje svou přítomnost v oblasti, ve které Samsung uskutečnil odvážné inovace na začátku roku 2022. Potřebují však spotřebitelé skutečně takový televizor?

Společnost LG podává patentovanou přihlášku na NFT TV

Společnost LG podala patentovou přihlášku na televizor, který usnadňuje obchodování s NFT. Elektronická společnost si buduje svou přítomnost v oblasti, ve které Samsung uskutečnil odvážné inovace na začátku roku 2022. Potřebují však spotřebitelé skutečně takový televizor?

Elektronický gigant LG podal žádost o patentovou ochranu televizoru, který umožňuje obchodování s nezaměnitelnými tokeny. Podle patentu by se zařízení dokázalo připojit k tržnímu serveru NFT a umožnit obchodování s NFT prostřednictvím připojené peněženky.

Ověřování LG

Společnost také naznačuje, že zařízení by využívalo biometrickou autentifikaci, přičemž uživatelé by pro přístup k peněžence používali přední kameru.

V březnu 2022 Samsung ve spolupráci s Nifty Gateway spustil vlastní tržiště NFT – Samsung NFT Hub, pro své televizory.

Jedná se o druhou významnou novinku v oblasti NFT od společnosti LG za poslední rok. V září loňského roku společnost oznámila spuštění vlastního NFT tržiště LG Art Lab.

V současnosti mají k aplikaci přístup jen američtí zákazníci s televizorem LG se systémem webOS 5.0 nebo novějším. Aplikace využívá síť Hedera Network, která funguje spíše na hashgrafu než na blockchainu. Společnost LG je provozovatelem uzlu v síti Hedera Network od roku 2020.

Hashgrafy jsou podobné v tom, že jsou také distribuovanou veřejnou účetní knihou. Přestože v porovnání s tradičními blockchainy nabízejí vyšší rychlost transakcí, lepší škálovatelnost a vyšší bezpečnost.

V lednu společnost oznámila partnerství s peněženkou Blade Wallet založenou na Hederu, která se bude používat s aplikací LG Art Lab na jejich chytrých televizorech.

Proč NFT v televizoru?

Většina obchodníků s NFT bude komunikovat s trhem a sdílet své sbírky na mobilních zařízeních nebo osobních počítačích. Vstup společností LG a Samsung na trh NFT v televizích však ukazuje, že někdo, někde, si myslí, že to nestačí.

Gökçe Güven, generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Kalder, se domnívá, že jde o pozitivní vývoj pro uživatele.

„Zatímco NFT obvykle žijí v peněženkách a možná na profilech svých majitelů na sociálních sítích, nyní se mohou prezentovat na stěnách svých držitelů.“

Güven k tomu dodal:

„Další možnost nakupovat a obchodovat s NFT z televizoru je také velkou přidanou hodnotou, zejména proto, že z mobilních zařízení to může být obtížné.“

Pro ostatní pomáhá další integrace televizorů a NFT dostat digitální aktiva do popředí. Gianfranco Lopane, generální ředitel společnosti Habytat, otevřeného metaverza poskytující nemovitosti s NFT, se domnívá, že to může pomoci „propojit digitální a fyzický svět“.

Lopane uvedl:

„Televizory jsou srdcem našich domovů. To zase přinese NFT do života většího počtu lidí a myslím si, že jim může poskytnout předobraz metaverse, kde jsou NFT vystaveny i v domácnostech a kde se digitální a fyzická sféra spojují.“

zdroj: oKrypte.sk

Další novinky

Japonská železniční společnost vydává NFT suvenýry

Moonbirds a Spotify vydávají limitovaný NFT playlist

NFT platforma Vibe vybrala 4 miliony USD v prvním kole financování

Animoca Brands se spojila s ONE Championship za účelem vytvořit hru

Mines of Dalarnia slaví rok od spuštění mainnet verze hry

Jak reagují burzy kryptoměn na přetížení bitcoinové sítě?

Herní veterán Mike Seavers je novým technickým ředitelem Yuga Labs

Blockchain Sui přivítá prvních 13 her

Nástroj pro tvorbu digitálního umění Generative Art Maker

Limitovaná edice NFT Star Wars od společnosti Cryptoys

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář