Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

Nové herní funkce v HappyLand

HappyLand je blockchainová herní platforma, silně inspirovaná texaským venkovem. V HappyLandu se hráči stanou vlastníkem farmy, díky níž mohou nejen pěstovat plodiny a chovat zvířata, ale i pečovat o její chod. Každý hráč se bude účastnit multi farmářského metaverza s mnoha jedinečnými styly.

Nové herní v funkce HappyLand

HappyLand je blockchainová herní platforma, silně inspirovaná texaským venkovem. V HappyLandu se hráči stanou vlastníkem farmy, díky níž mohou nejen pěstovat plodiny a chovat zvířata, ale i pečovat o její chod. Každý hráč se bude účastnit multi farmářského metaverza s mnoha jedinečnými styly.

Novinky ve hře:

Pracovníci

Hráčské farmy se neustále rozšiřují a s tím přichází mnoho nových aktivit. Pokud mají hráči málo času na péči o své farmy, mohou si najmout externí výpomocné pracovníky. Ti výrazně sníží čas, který musí hráč strávit na své farmě.

Typy pracovníků:

Chovatelé: odpovědní za péči o zvířata na farmě.

Zahradníci: odpovědní za péči o rostliny, jako je zalévání, chytání červů nebo odhánění vran.

Míra pomoci je přímo úměrná úrovni pracovníka.

Tickety

Za pronájem pracovníka hráči neplatí herním tokenem, stačí jim ticket. Tickety lze získat hraním miniher nebo prostřednictvím dárkového kódu.

Počet pracovníků

Počet pracovníků v HappyLand je omezený a hráči si je mohou pronajmout pouze v případě dostupnosti v obchodě. Dalším požadavkem je mít ticket. Maximální doba, na kterou si hráči mohou pracovníka pronajmout, je 7 dní. Po uplynutí této doby se pracovník automaticky vrátí do obchodu.

Podíl na zisku

Při použití pracovníků na své farmě musí hráči s pracovníkem sdílet část sklizně. Zisk je v $HPW i $HPL tokenech a je okamžitě odečten.

Například zasazená rajčata vyžadují, aby se o ně hráči postarali 7krát. Pokud si najmou pracovníka Kelvina, budou se o ně muset postarat pouze 2krát.

V tabulce níže jsou vypsaní všichni dostupní pracovníci ve hře. Čím více toho pracovník za hráče udělá, tím vyšší procento mu bude hráč odvádět.

Úroveň

Jméno

Snížení počtu iterací k obdělání jednoho pozemku

Procento z úrody odváděné pracovníkovi

Počet ticketů potřebných na pronájem pracovníka na 1 den

Snížení škody způsobené vránami (počet pozemků)

Počasí

Ve hře se bude vyskytovat celkem 10 druhů počasí, jež budou přímo ovlivňovat růst a celkovou produkci rostlin.


Druhy počasí a jak se projevují: 

polojasno (rostliny rostou jako normálně)

slunečno (rostliny rostou jako normálně)

pravé poledne (počet zalití rostlin je o 1 vyšší než normálně)

sucho (počet zalití rostlin je o 2 vyšší než normálně)

mrholení (počet zalití určitých rostlin je o 1 nižší)

prudký déšť (počet zalití všech rostlin je o 2 nižší)

bouřka (dojde ke snížení produkce rostliny)

zima (zpomalení růstu a snížení produkce určitých rostlin o 5-10 %)

mráz (zpomalení růstu a snížení produkce všech rostlin o 10-15 %) 

sněžení (dojde ke snížení produkce určitých rostlin).

Předpověď počasí

Ve hře bude systém poskytující předpověď počasí na 2 nastávající dny (dnes a zítra) s cca 80% přesností.

Období

Ve hře budou čtyři období: jaro, léto, podzim a zima. Každé z nich bude trvat 168 hodin (7 dní). Zde je tabulka s typy počasí, jež se mohou v daném období objevit:

 

Jaro

Léto

Podzim

Zima

Typy počasí

zima, polojasno,

jasno, mrholení,

prudký déšť

polojasno, slunečno, pravé poledne, sucho, mrholení, prudký déšť, bouřka

polojasno, slunečno, mrholení, prudký déšť, bouřka, zima

polojasno, zima, mráz, sněžení, mrholení, slunečno

Další novinky

Decentraland – Otevřená Beta verze SDK

Společnost Square Enix, výrobce hry Final Fantasy, se nevzdává projektu NFT

Společnost Lego vytváří své metaverzum

Budou mít Pokémoni své vlastní metaverzum?

Trh s NFT na Bitcoinu dosáhne hodnoty 4,5 miliardy USD do roku 2025

Slavná Mona Lisa jako NFT

RTFKT a Ledger spolupracují na zlepšení bezpečnosti Webu 3.0

Pokémon Sleep, hra pro monitorování spánku, vyjde letos

Japonsko plánuje vytvořit vlastní metaverse ekonomickou zónu

Nejznámější společnosti si registrují ochranné známky pro Web 3.0

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář