
Společnost Lego vytváří své metaverzum
Lego, slavná dánská společnost známá výrobou charakteristických barevných plastových kostek, se chystá vytvořit své metaverzum. Má to být výsledek spolupráce s herní společností Epic Games.
Lego, slavná dánská společnost známá výrobou charakteristických barevných plastových kostek, se chystá vytvořit své metaverzum. Má to být výsledek spolupráce s herní společností Epic Games.
Lego, slavná dánská společnost známá výrobou charakteristických barevných plastových kostek, se chystá vytvořit své metaverzum. Má to být výsledek spolupráce s herní společností Epic Games.
Podle listu Financial Times se společnost Lego chystá vstoupit do metaverza. Vše ve spolupráci se společností Epic Games, která stojí za hrou Fortnite.
V loňském dubnu společnost investovala až 2 miliardy dolarů do vytvoření zmíněné vlastní platformy metaverse spolu s Epic Games a Sony.
Myšlenkou nového úsilí společnosti je další rozvoj a propagace s cílem posílit značku online. Niels Christiansen, generální ředitel společnosti Lego, médiím mimo jiné řekl o cestě, kterou se společnost ubírá k dosažení nového cíle. Podle jeho slov má značka všechno promyšlené.
„Velmi intenzivně pracujeme na tom, abychom vytvořili digitální vstup do světa značky Lego,“ tvrdí.
Jak řekl před několika měsíci: „děti si rády hrají ve fyzickém a digitálním světě a plynule mezi nimi procházejí“.
„Máme zodpovědnost za to, aby hra v digitálním světě byla bezpečná, inspirativní a prospěšná pro všechny. Tak jako jsme po celé generace chránili práva dětí na bezpečnou fyzickou hru, jsme odhodláni učinit totéž i pro digitální hru. Těšíme se na spolupráci se společností Epic Games při formování této vzrušující zábavy plné budoucnosti,“ vysvětlil generální ředitel společnosti Lego Group.
Za zmínku stojí, že společnost Lego v loňském roce posílila svoji pozici na trhu. Tržby společnosti se v porovnání s rokem 2021 zvýšily o 17 %. Částečně se to podařilo díky dobrým výsledkům zaznamenaným v západní Evropě a USA.
Kromě těchto investic společnost zvýšila i počet svých zaměstnanců – zejména v digitálních divizích. Informovala také, že plánuje ztrojnásobit počet svých vývojářů.
Společnost Lego však neinvestuje jen do metaverza a všech online aktivit, ale optimisticky se dívá i na budoucnost maloobchodu. Zvyšuje počet svých stacionárních prodejen. V loňském roce společnost otevřela až 155 nových prodejen.
Stojí za zmínku, že politika společnosti Lego je v kontrastu s tím, co dělá například Microsoft. V lednu společnost oznámila, že sníží počet svých zaměstnanců až o 10 000 pracovních míst. Tento proces zasáhne zejména klíčové týmy týkající se VR (virtuální reality) a metaverza.
Projekt metaverse společnosti Facebook, do kterého byly investovány miliardy dolarů – bez jasných výsledků – se ukazuje jako podobný neúspěch.
zdroj: oKrypte.sk
Diskuze Žádné komentáře