Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

Nissan a Toyota investují do metaverza

Asijští výrobci automobilů Nissan a Toyota vstupují do metaverza vytvářením nových virtuálních kanceláří a organizováním poutavých komunitních akcí. 

Nissan a Toyota v metaverzu

Obrázek Toyota a Nissan v Metaverzu

Asijští výrobci automobilů Nissan a Toyota vstupují do metaverza vytvářením nových virtuálních kanceláří a organizováním poutavých komunitních akcí.

Nissan a Toyota vstupují do metaverza

Japonské automobilky, Nissan a Toyota, oznámily 22. dubna svůj vstup do metaverza. Svým klientům chtějí nabídnout nové virtuální zážitky pořádáním speciálních akcí a budováním virtuálních kanceláří.

Podle japonských novin Nikkei Asia se obě společnosti snaží inovovat tím, že fanouškům motorismu nabízejí výstavu svých aut pomocí virtuální reality (VR). To vše je možné díky partnerství se start-upem VRChat.

Nissan se zaměří na vytváření místností ve virtuální realitě pro své zákazníky a Toyota chce ve vzdálených pracovních prostředích vytvářet kanceláře pro své zaměstnance, kde mohou diskutovat o technologickém pokroku pomocí svých avatarů.

Jinými slovy, nyní některá pracovní setkání Toyoty nebudou fyzická, ale budou organizovány v metaverzu. Podle zástupce společnosti je to všechno důsledkem problémů, se kterými se společnost setkala během pandemie COVID-19.

„Jelikož kvůli koronaviru stále více lidí pracuje z domova, nabízíme mladým zaměstnancům nové komunikační možnosti v rámci společnosti,“ řekl zástupce Toyoty.

Nissan a Toyota zatím oficiálně nesdělili, ve kterém metaverzu otevřou své nové kanceláře, takže si budeme muset všichni počkat, zda se rozhodnou pro Meta nebo decentralizované řešení, jakým je Decentraland.

Illustrační obrázek Toyota Metaverse

Automobilové značky v metaverzu

Nissan a Toyota nejsou první značky automobilů, které vstoupily do metaverza. Jiné společnosti, jako například Volkswagen a Mercedes Benz, zahájily své marketingové kampaně související s tímto typem činnosti začátkem dubna.

Bridget Harpur, marketingová ředitelka Volkswagenu, uvedla, že „nový vesmír“ metaverse má „jedinečný vliv na spotřebitele“, takže je pravděpodobné, že její společnost bude pokračovat v organizování nových akcí a vytváření dalších zážitků pro své klienty a fanoušky.

Další výrobci luxusních automobilů jako Ferrari, sice ještě oficiálně nevstoupili metaverza, ale už vyrábějí NFT, bok po boku s blockchainovými společnostmi jako Velas Network.

To znamená, že většina velkých automobilových společností se postupně spoléhá na technologie, které stojí za kryptoměnami. 

zdroj: cointelegraph.com, pixabay.com, oKrypte.sk

Další novinky

Japonská železniční společnost vydává NFT suvenýry

Moonbirds a Spotify vydávají limitovaný NFT playlist

NFT platforma Vibe vybrala 4 miliony USD v prvním kole financování

Animoca Brands se spojila s ONE Championship za účelem vytvořit hru

Společnost LG podává patentovanou přihlášku na NFT TV

Mines of Dalarnia slaví rok od spuštění mainnet verze hry

Jak reagují burzy kryptoměn na přetížení bitcoinové sítě?

Herní veterán Mike Seavers je novým technickým ředitelem Yuga Labs

Blockchain Sui přivítá prvních 13 her

Nástroj pro tvorbu digitálního umění Generative Art Maker

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář