Spotify začíná na své platformě testovat NFT
Společnost Music Ally oznámila, že umělci budou moci brzy propagovat své nezaměnitelné tokeny (NFT) na Spotify.
Společnost Music Ally oznámila, že umělci budou moci brzy propagovat své nezaměnitelné tokeny (NFT) na Spotify.
Jak uvádí Music Ally, umělci budou moci brzy propagovat své nezaměnitelné tokeny (NFT) na Spotify.
Spotify je další technologickou společností, která vstoupila do světa NFT.
3.května 2022 byl v Roblox metaverse spuštěn Spotify Island. Zpočátku se testů zúčastnila malá skupina umělců, včetně Steve Aoki a The Wombats. Nyní se ukazuje, že platforma provede rozsáhlejší testy mezi speciálně vybranými uživateli v USA.
Přímý prodej NFT však nenabídne. Uživatelé budou muset přejít na externí trh, aby uskutečnili nákup. Společnost oznámila, že si v rámci testu nebude účtovat žádnou provizi.
Uživatelé zároveň uvedli, že Spotify posílá průzkumy veřejného mínění a dokonce nabízí některým lidem kompenzaci za rozhovory se členy týmu o jejich vztahu k NFT a Web3.0. Otázky sdílené na Twitteru se mimo jiné týkají nákupů souvisejících s kryptoměnami a důvody nákupu NFT. Některé z těchto otázek obdržely od komunity posměšné komentáře.
O tom, že má společnost zájem vstoupit do Web 3.0, se šuškalo již od března. Společnost v té době zveřejnila dva pracovní inzeráty na projektech Web 3.0. Nejnovější zprávy přicházejí jen několik dní poté, co Meta oznámila, že začne testovat i digitální sběratelské předměty a NFT na Instagramu.
Kultovní rapper Snoop Dogg je známý zejména investicemi do NFT. DJ Steve Aoki zase nedávno přiznal, že na NFT vydělal víc než na své práci.
NFT se stále více definují jako budoucnost hudebního průmyslu. Jsou to digitální certifikáty práv k danému dílu. Jinými slovy, dokazují, že skladba, kterou posloucháme na svém chytrém telefonu, byla zakoupena legálně. Toto je velmi důležité, zejména v době, kdy je pirátství stále větším problémem.
zdroj: cointelegraph.com, pixabay.com, oKrypte.sk
Diskuze Žádné komentáře