Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

Největší nadšení z přijetí Webu 3.0 projevuje Latinská Amerika

Latinská Amerika je připravena na přijetí Webu 3.0. Významnou mírou k tomu přispívá Brazílie, která spojuje poskytovatele platebních služeb s kryptoměnami a vrhá se do přijímání kryptoměn.

Největší nadšení z přijetí Webu 3.0 projevuje Latinská Amerika

Latinská Amerika je připravena na přijetí Webu 3.0. Významnou mírou k tomu přispívá Brazílie, která spojuje poskytovatele platebních služeb s kryptoměnami a vrhá se do přijímání kryptoměn.

Web 2.0 se v minulých letech podílel na ovládnutí a centralizaci internetu tím, že profitoval z obsahu svých uživatelů a využíval jejich data nad rámec osobních potřeb. Uživatelé neměli nad svými daty a obsahem žádnou nebo jen velmi malou kontrolu, to bylo dáno uzavřeností Webu 2.0.

Koncepce Webu 3.0 přišla právě včas. Umožnila uživatelům mít kontrolu nad svým obsahem, a také možnost používat tento obsah, jak se jim zlíbí, aniž by byli pod kontrolou autorit. Podle zprávy společnosti Andreessen Horowitz, se očekává, že počet uživatelů Web 3.0 platforem dosáhne do roku 2031 celkem 1 miliardy.

Zatímco Web 3.0 přebírá vládu nad internetem a přijímají ho miliony jednotlivců i států, je třeba se vypořádat i s některými překážkami.

Aby byl Web 3.0 přijat ve většině zemí světa, je nutné, aby projekty na Webu 3.0 znaly místní platební metody, které jsou akceptovány v jednotlivých regionech.

Například herní projekty, které nabízejí možnost platby v amerických dolarech, se mohou přizpůsobit konkrétním regionům a lidé hrající hru v Turecku mohou nakupovat za turecké liry. 

Jaké jsou místní preference plateb?

Místní platební metody jsou možnosti plateb, které jsou v regionech preferovány. Těmito metodami mohou být bankovní převody, kreditní nebo debetní karty, digitální peněženky nebo jiné metody, které se používají pro transakce v obchodech nebo online.

Web 3.0 by měl těmto preferovaným metodám v jednotlivých regionech rozumět a znát je, aby mohl uspět v celosvětovém měřítku.

Vzhledem k tomu, že v každém regionu se upřednostňovaná metoda a předpisy liší, není snadné vyhovět všem požadavkům v širším a hlavně celosvětovém měřítku.

Například Brazílie je hitem regionu pro projekty Webu 3.0, protože se stává mateřskou zemí digitálních měn a našla řešení, které poskytuje okamžitou platbu. Měnovou službu PIX založila brazilská centrální banka, a to již v roce 2020.

Projekty Webu 3.0 musí pracovat na propojení s místními bankami a regulačními orgány, aby byly aktuální a přizpůsobené svému publiku.

Během COVID-19 se blockchain dostal do podvědomí celého světa a do tohoto nového odvětví se zapojili a zajímali se o něj i jednotlivci, kteří o blockchainu neměli ani ponětí, stejně jako vlády.

Například v Mexiku je na vzestupu SPEI systém, který vytvořila Mexická banka. Jedná se o systém, který umožňuje hrubé zúčtování plateb. Tuto službu mohou využít společnosti Webu 3.0, které se stanou partnery bank nebo si najdou třetí stranu, která je s bankami přímo propojí.

Po vypuknutí pandemie navíc vzrostl důraz na flexibilní možnosti placení, jako jsou bezkontaktní platby. Latinská Amerika intenzivně využívá online platební metody. Dobrým příkladem těchto online platebních metod je mexická samoobsluha OXXO. Tento obchod zřídil aplikaci, v níž mohou zákazníci platit své účty online. Tuto aplikaci využívá více než 1,6 milionu uživatelů.

To opět ukazuje, že být v kontaktu a být informován o nových platebních metodách a technickém vývoji systému je klíčem k efektivnějšímu přístupu k zákazníkům.

Obyvatelé Latinské Ameriky mají o kryptoměny velký zájem, protože věří, že jim mohou v budoucnu přinést stabilitu a větší zisky. Očekává se, že Web 3.0 a kryptoměny budou v Latinské Americe stoupat více než ve zbytku světa, a to díky jejich zájmu o trh. To vytváří velkou příležitost pro společnosti Webu 3.0. Nejdříve si ale musí získat důvěru uživatelů, protože stejně jako zbytku světa jim centralizované systémy v minulosti vůbec neprospěly.

Jak si ale získat důvěru?

Aby si společnosti získaly loajální zákazníky, musí nabízet bezpečné a snadné platební metody integrované s místními a relevantními měnami na daném trhu.

Tímto přístupem si společnosti mohou vybudovat důvěru místních zákazníků.

Uživatelé také hledají rychlé a důvěryhodné platební nástroje, kde mohou pokračovat s platební metodou a měnou dle vlastního výběru, a pokud se toto podaří zavést, není důvod, aby společnosti neuspěly.

Při registraci nových uživatelů do platforem je velmi důležité, aby se uživatelé zapojili efektivním a bezproblémovým způsobem. Uživatelé musí být informováni a provázeni každým krokem procesu registrace a platby, aby se cítili bezpečně a chráněni. To také z pohledu uživatelů neponechává žádný prostor pro zmatek, nedůvěru nebo nedorozumění.

I přes to, že se Web 3.0 rychle šíří světem, je pro všechny stále velmi nový a má své nevýhody a nedostatky, které je třeba zlepšit. Jakmile se však tyto problémy vyřeší a zapracuje se na nich, možnosti a výhody, které přinese jednotlivcům i národům budou obrovské.

Web 3.0 změní způsoby placení, spotřeby, socializace, investování, sdílení a vydělávání po celém světě.

zdroj: cointelegraph.com

Další novinky

Japonská železniční společnost vydává NFT suvenýry

Moonbirds a Spotify vydávají limitovaný NFT playlist

NFT platforma Vibe vybrala 4 miliony USD v prvním kole financování

Animoca Brands se spojila s ONE Championship za účelem vytvořit hru

Společnost LG podává patentovanou přihlášku na NFT TV

Mines of Dalarnia slaví rok od spuštění mainnet verze hry

Jak reagují burzy kryptoměn na přetížení bitcoinové sítě?

Herní veterán Mike Seavers je novým technickým ředitelem Yuga Labs

Blockchain Sui přivítá prvních 13 her

Nástroj pro tvorbu digitálního umění Generative Art Maker

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář