Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

Sbohem Town Star, přichází Town Star 4ever

Podle vedoucího vývoje se v Town Star 4ever bude vyvíjet tolik věcí, že v porovnání s podobnými hrami půjde o jedinečnou hru.

Pojďme si ukázat ty největší z nich.

Sbohem Town Star, přichází Town Star 4ever

Town Star přichází se zajímavými vylepšeními, pojďme se na ně podívat!

V Town Star se objevily včely a tím pádem i včelař, pěstování malin a jejich zpracování třeba na malinové víno. Dále pak kakao a výroba čokolády, produkce keramiky a výroba různých typů krabic.

Vývojáři také vylepšili ekonomiku surovin. Nejvýznamnější změnou je snížení přehnané potřeby cukru.

Další z významných vylepšení je tabulka “Stav produkce”. Ta znázorňuje rychlost produkovaných surovin a výrobků za minutu a za hodinu. Tím se velmi ulehčí vylepšování výrobní strategie.

Konečně se také objevilo dlouho potřebné vylepšení na zobrazení okolního vlivu prostředí, jak vidíte na obrázku.

Nově se po kliknutí na nezastavěné políčko zobrazí efekt okolí. Ukáží se také informace o pasivní vodě/soli/ropě/energii, a dokonce i míra znečištění a síla stínu od okolních budov. Všechny tyto údaje si předtím museli hráči počítat sami.

Quick Buy

Další skvělou novinkou je “Quick Buy” funkce. Ta vám umožní koupit stejnou budovu, cestu nebo pole, kterou jste koupili před chvílí. Takže pokud chcete postavit více cest najednou, nemusíte pokaždé znovu otevírat menu a klikat na cestu.

V průběhu 3Q a 4Q se každý měsíc prodávalo několik typů non-P&E NFT. Jednalo se například o kartičky pro efektivnější výrobny a pole pro rychlejší pěstování surovin. Prodej vždy probíhal v $TOWN a prodávalo se vždy pár stovek kusů.

Zajímavým NFT je UFO skin, který využijete při prodeji zboží v Town Star. Tento skin použijete na prodejní dopravní depot, čímž získáte funkci ultra rychlého odprodeje v podobě létajícího UFO.

A co ještě přibude v Town Star 4ever?

1. Nové mapy

Vývojáři testují nové větší herní mapy o rozloze 64×64 políček. Nynější mapy mají jen 16×16. Jde tedy o obrovské zvětšení herní plochy. A díky novému enginu bude snadné připravit soutěžní servery i s jinou rozlohou, např. 16×16 (současná velikost v Town Star) a nebo s 24×24 či 32×32.

 

2. Vylepšení hratelnosti

Přibude více míst s řekou. Bude tedy snazší zabrat místa u vody, která byla dříve vždycky po chvíli pryč. Přibude i fiktivní turismus. Turistům bude možné prodávat dráž (např. víno). Aktuálně se testují květiny jako první typ dekorací. Každý hráč si tak časem bude moct své městečko upravit podle sebe.

Uvažuje se o vylepšení hratelnosti prostřednictvím herních cyklů a jejich vlivů. Jedná se například o různé počasí nebo cyklus dne a noci. Dolaďují se i dodatečné funkce herních NFT, zvyšování úrovně hráčů a jejich pracovníků. Pracovníci by tak mohli zvyšovat úroveň svých budov a tím zvyšovat efektivitu práce. To je další úroveň vlivu na vaši celkovou strategii.

Úroveň hráče bude odemykat větší odměny. To se už testuje ve verzi Town Star 4ever.

 

3. Herní módy

Vývojáři díky novému hernímu enginu mají snažší vývoj a proto se hratelnost začíná větvit na více módů. Prozatím se plánují 4:

  1. Stálé městečko bez restartů, s multiplayer funkcemi.

   2. Vylepšený soutěžní mód.

  • Ten bude co do podob vyriabilnější a pro hráče zajímavější.

   3. Příběhový mód.

   4. Tréninkový mód.

  • Z pohledu vývoje je tento mód druhořadý a prozatím zůstává pouze na papíře.

 

4. Funkce k dokončení

Priorizační systém AI se teprve začne vylepšovat. To je věc zodpovědná za vašeho farmáře, když se chová hloupě nebo dělá věci, které nechcete nebo když stavař nosí materiál na jednu stavbu a v momentě kdy už zbývá jen malinko, tak rozhodne se začít nosit materiál na jinou stavbu.

Pozn. autora: Osobně si myslím, že vylepšení priorizačního systému AI můžeme čekat nejdříve v polovině r. 2023.

Vývojáři se dále chystají přidat tyto funkce:

  • Klávesové zkratky, které budou sloužit mimo jiné i na  ovládání kamery.
  • Nové základní menu s nákupem budov.
  • Návštěvy měst vašich kamarádů.
  • Ekonomiku a směnu herních surovin mezi hráči.
  • Stavbu mostů přes řeky, tak aby poloha městečka nezvyšovala nutnost platit více paliva při objíždění řeky.

Gala také vyvíjí Non-Fungible Data (NFD) na GYRI chainu, díky čemuž je možné herní NFT na tomto chainu upgradovat. Jako například ve hře Spider Tanks, kde upgradování NFT dramaticky zvyšuje herní výdělky, čímž se oddělují skuteční hráči od těch, kteří do hry přišli jen pro zisk.

Komunita si přeje funkci “pauza hry”. Stejný nápad se zamlouvá i vedoucímu vývoje, a proto budou tuto funkci testovat a případně ji zavedou do módu se stálým městečkem. To se samozřejmě netýká soutěžního módu.

Názor analytika

„I přesto, že tým ztrácí hodně času přetvářením hry do nového herního enginu, přináší poměrně dost novinek a výsledků. Hra je díky tomu prozatím v alfa verzi a teprve se bude jako alfa otevírat pro veřejnost. A jak to tak ve světě vývoje her bývá, i Town Star mají na různých místech zpoždění. Je tedy dobré si pamatovat, že vývoj těchto oblastí zabere hodně času. A stejně je tomu i v Town Star, kterému ještě několik let potrvá, než z něj bude hra, kterou vývojáři zamýšlí vytvořit.“

Další novinky

Japonská železniční společnost vydává NFT suvenýry

Moonbirds a Spotify vydávají limitovaný NFT playlist

NFT platforma Vibe vybrala 4 miliony USD v prvním kole financování

Animoca Brands se spojila s ONE Championship za účelem vytvořit hru

Společnost LG podává patentovanou přihlášku na NFT TV

Mines of Dalarnia slaví rok od spuštění mainnet verze hry

Jak reagují burzy kryptoměn na přetížení bitcoinové sítě?

Herní veterán Mike Seavers je novým technickým ředitelem Yuga Labs

Blockchain Sui přivítá prvních 13 her

Nástroj pro tvorbu digitálního umění Generative Art Maker

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář