Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

Asie a její dominance v oblasti her je pro Web 3.0 hry klíčová

Analytická společnost DappRadar přišla se zprávou, že Asie je domovem 1,7 miliardy hráčů, díky čemu jsou jejich roční příjmy z her více než 72 miliard USD. Na základě těchto čísel je tento trh rozhodující pro oblast Web 3.0 her.

Asie a její dominance v oblasti her je pro Web 3.0 hry klíčová

Analytická společnost DappRadar přišla se zprávou, že Asie je domovem 1,7 miliardy hráčů, díky čemu jsou jejich roční příjmy z her více než 72 miliard USD. Na základě těchto čísel je tento trh rozhodující pro oblast Web 3.0 her.

Na základě nové zprávy od společnosti DappRadar z 13. dubna, je Asie pro Web 3.0 herní průmysl „klíčová“, jelikož už teď drží většinový podíl hráčů a příjmů z her, které souvisejí s technologii blockchain. Zpráva zdůrazňuje, že na asijském trhu s videohrami je přes 1,7 miliardy hráčů, což je 55% z celkového světového počtu. Zpráva také uvádí, že tento trh obsahuje více než polovinu celosvětových příjmů z videoherního průmyslu a je „hnacím motorem“ celé této oblasti.

Díky těmto výsledkům tvrdí společnost DappRadar, že Asie "hraje klíčovou roli při přijímání blockchainových her".

Mezi nejvíce dominantními zeměmi jsou Čína, Japonsko a Jižní Korea, které jsou navíc domovem 62 ze 100 největších herních společností na světě. Mimo jiné Čína zakázala kryptoměny a integraci technologie blockchain do her všem herním společnostem sídlících na jejich území, uvedla společnost DappRadar.

Japonsko ani Jižní Korea žádný zákaz nemá a proto vedou v zavádění blockchainové technologie do svých her. Zpráva se také zmiňuje o nedávném patentu souvisejícím s NFT, které vlastní společnost Sony nebo například o oznámení společnosti Sega, že připravují novou blockchainovou hru.

Zpráva také uvádí informace o nedávném průzkumu, kdy bylo mezi 1 030 Japonci a Japonkami ve věku 20 až 70 let odhaleno, že japonský blockchainový průmysl čekají slibné časy. Průzkum totiž ukázal, že více než 40% respondentů zná blockchainové hry a více než polovina z nich si myslí, že budou přínosem.

Společnost DappRadar se také ve zprávě zaměřila na oblast Web 3.0 v celosvětovém měřítku a zdůraznili, že „vizuální kvalita a herní zážitek“ je pro hráče „o něco“ důležitější při výběru nové hry, než například vstupní cena, počet aktivních uživatelů nebo ekonomika hry.

Velký význam je kladen na airdropy, protože ty motivují hráče k tomu, aby si novou hru vyzkoušeli. Zpráva hovoří o tom, že airdropy jsou považovány za „zásadní faktor“, s tím, že hráči tyto airdropy očekávají ještě před samotným spuštěním hry.

Celou zprávu od společnosti DappRadar naleznete zde.

zdroj: cointelegraph.com

Další novinky

Japonská železniční společnost vydává NFT suvenýry

Moonbirds a Spotify vydávají limitovaný NFT playlist

NFT platforma Vibe vybrala 4 miliony USD v prvním kole financování

Animoca Brands se spojila s ONE Championship za účelem vytvořit hru

Společnost LG podává patentovanou přihlášku na NFT TV

Mines of Dalarnia slaví rok od spuštění mainnet verze hry

Jak reagují burzy kryptoměn na přetížení bitcoinové sítě?

Herní veterán Mike Seavers je novým technickým ředitelem Yuga Labs

Blockchain Sui přivítá prvních 13 her

Nástroj pro tvorbu digitálního umění Generative Art Maker

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář