Meta je stále odhodlaná nabízet NFT uživatelům, i přes "kryptoměnovou zimu"
Meta využívá „kryptoměnovou zimu“ ke zlepšení své nekonvertabilní nabídky (NFT) pro své uživatele, snaží se tak omezit konkurenci z jiných platforem.
Meta využívá „kryptoměnovou zimu“ ke zlepšení své nekonvertabilní nabídky (NFT) pro své uživatele, snaží se tak omezit konkurenci z jiných platforem.
Meta využívá „kryptoměnovou zimu“ ke zlepšení své nekonvertabilní nabídky (NFT) pro své uživatele, snaží se tak omezit konkurenci z jiných platforem.
Stephane Kasriel, šéf fintech v Meta, v rozhovoru pro Financial Times prozradil, že společnost se bude držet svého plánu pro NFT. Kasriel poznamenal, že plány nebyly „v žádném případě“ změněny navzdory neuspokojivým ukazatelům v tomto odvětví.
Meta má podle něj vizi, že průřez jejích uživatelů může sbírat digitální předměty a zároveň poskytovat tvůrcům možnost vydělávat peníze.
Vize je umožnit uživatelům sbírat digitální předměty a zároveň dát tvůrcům příležitost vydělat peníze.
„Oslovím miliony tvůrců, kteří mají potenciál vytvářet virtuální a digitální zboží a prodávat jej prostřednictvím našich platforem.“
Meta neohrožená poklesem cen
Populárním postojem většiny analytiků bylo to, že Meta vylepší svůj přístup k NFT tváří v tvář kryptoměnové zimě. Ceny aktiv klesly o více než 60 % ze svého historického maxima a investoři zůstávají nejistí, protože trh klesá.
NFT dopadly ještě hůře, protože objemy obchodů od ledna klesly o více než 70 %.
Navzdory této situaci Kariel prohlásil, že Meta bude zocelená. A medvědí trh je zde jen proto, že toto odvětví provedlo „hype cyklus“, po kterém následovalo utlumení nadšení investorů.
Meta, mateřská společnost Facebooku, dohlíží na plnou integraci NFT na svých platformách, aby přilákala tvůrce od konkurentů, jako jsou TikTok a YouTube. Instagram již dosáhl svého pokročilého testování NFT poté, co se do interakce s touto funkcí zapojili vybraní tvůrci.
Funkce umožňují tvůrcům zveřejňovat své NFT na platformě. Kombinují své digitální peněženky třetích stran a odlišují se od ostatních příspěvků díky použití odznaku NFT. Tento odznak poskytuje informace o sběrateli, jako je vlastník a blockchain, na kterém byla vytvořena.
Meta prozradila, že už začala testovat NFT na bázi Polygon a Ethereum se skupinou vývojářů na Facebooku. Navdeep Singh, produktový manažer společnosti, naznačil, že tato funkce umožní uživatelům zobrazovat NFT na svých stránkách s křížovým zveřejňováním na Instagramu.
zdroje: blockchain.news, oKrypte.sk
Diskuze Žádné komentáře