Američtí rodiče chtějí, aby se děti vzdělávaly v oblasti krypta ve školách
Z výzkumu vyplynulo, že američtí rodiče zběhlí v problematice krypta už nyní vynakládají na mimoškolní vzdělávání svých dětí v této oblasti v průměru $766.
Z výzkumu vyplynulo, že američtí rodiče zběhlí v problematice krypta už nyní vynakládají na mimoškolní vzdělávání svých dětí v této oblasti v průměru $766.
Z výzkumu vyplynulo, že američtí rodiče zběhlí v problematice krypta už nyní vynakládají na mimoškolní vzdělávání svých dětí v této oblasti v průměru $766.
Podle nové studie více než dvě třetiny respondentů, kteří jsou zapojeni do oblasti krypta, nebo problematice rozumí, věří, že by krypto mělo být vyučováno ve školách, aby se studenti mohli „vzdělávat o budoucnosti ekonomiky“.
V nově zveřejněném průzkumu online vzdělávací platformy Study.com bylo zjištěno, že 64% rodičů a 67% dotázaných absolventů vysokých škol zastává názor, že kryptoměny by měly být součástí povinného vzdělávání.
Které z těchto oborů by se podle vás měly vyučovat ve školách?
Dotazovaní se sice poněkud rozcházeli v názorech na blockchain, metaverzum a nezaměnitelné tokeny (NFT), nicméně i tak se někteří z nich přiklání k názoru, že i tyto předměty by měly být zahrnuty do učebních osnov.
Průzkumu se zúčastnilo celkem 884 amerických rodičů a 210 absolventů vysokých škol. Před jeho začátkem byli respondenti prověřeni, jestli mají dostatečné znalosti o blockchainových technologiích, kryptoměnách, NFT a metaverzu. Ti, kteří této problematice nerozuměli, byli z účasti vyřazeni.
Průzkum byl prováděn v době rostoucího povědomí o kryptoměnách a jejich přijetí ve Spojených státech. Podle údajů výzkumného centra Pew přibližně 88% Američanů o kryptoměnách alespoň slyšelo a 16% obyvatel USA s nimi někdy v životě investovalo nebo obchodovalo.
Z šetření také vyplývá, že dotazovaní, kteří investovali do kryptoměn, budou pravděpodobně na vzdělání v této oblasti přispívat. Zároveň tři čtvrtiny rodičů, kteří investovali do kryptoměn, přispívají na vzdělání svých dětí v průměru 766 USD, zatímco více než tři čtvrtiny absolventů, kteří investovali do kryptoměn, vynakládají na svoje vzdělání v průměru 1.086 USD.
University of Connecticut a Arizona State University patří mezi americké vysoké školy, které zavedly úvodní kurzy blockchainových technologií a kryptografických aplikací. Podle profesorky Marianne Lewisové z Connecticutu má 14 týdenní volitelný kurz na její univerzitě pomoci studentům „naučit se, jak spravovat kryptoměny, a jak tato digitální aktiva ovlivňují naši ekonomiku“.
Podobné kurzy začaly nabízet i prestižní univerzity, jako jsou například Massachusettský technologický institut (MIT) nebo Harvardova univerzita.
Obě skupiny respondentů se shodly, že studium “budoucnosti naší ekonomiky“ je velmi důležité. Také považují krypto za další možnost “diverzifikace investic“, “vytváření příležitostí“ a “rozvoje investičního myšlení“.
Proč je důležité vzdělávat děti v oblasti blockchainu, kryptoměn a metaverza?
Aby se vzdělávali o budoucnosti naší ekonomiky 57% 57%
Aby diverzifikovali investice 47% 50%
Aby si vytvořili příležitosti 41% 43%
Aby rozvíjeli investiční myšlení 34% 41%
Aby porozuměli jak to chodí s výnosy a riziky u investic 29% 31%
V květnovém rozhovoru pro Cointelegraph, generální ředitel společnosti TZ APAC, Colin Miles, naznačil, že by krypto mohlo být do tří až pěti let začleněno do osnov středních a vysokých škol:
„Celkově se tento trend stane hlavním pilířem, protože z prostředí Webu 3.0 vzejde velké množství nových zajímavých pracovních míst. Je proto povinností vzdělávacích institucí, aby pomohly připravit své studenty na tuto důležitou změnu.“
Starosta New Yorku, Eric Adams, v loňském rozhovoru mimo jiné řekl, že místní školy by měly přijmout technologii blockchain a digitální aktiva:
„Musíme otevřít naše školy pro výuku blockchain technologie, pro výuku tohoto nového způsobu myšlení.“
zdroje: cointelegraph.com, pixabay.com, oKrypte.sk
Diskuze Žádné komentáře