Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

Karate Combat spustí na konci tohoto roku svou DAO

Očekává se, že v rámci tříleté sponzorské smlouvy s Hedera’s HBAR Foundation bude DAO Karate Combat spuštěna v prosinci 2022.

Karate Combat spustí na konci roku svou DAO

Očekává se, že v rámci tříleté sponzorské smlouvy s Hedera’s HBAR Foundation bude DAO Karate Combat spuštěna v prosinci 2022.

Karate Combat, nechvalně známá liga plnokontaktních bojových umění, se mění v decentralizovanou autonomní organizaci (DAO).

Spuštění DAO je plánováno na prosinec 2022, a to na základě sponzorské smlouvy s nadací Hedera’s HBAR Foundation, uzavřené na 3 roky. Držitelé governance tokenu KARATE budou hlasovat o řadě důležitých rozhodnutí souvisejících s DAO, například o alokaci zdrojů, změně pravidel a o rozpočtu.

Kromě toho plánuje DAO těžit ze znalostí svých fanoušků při rozhodování o záležitostech týkajících se sportovců. Fanoušci budou moci rozhodovat například o smlouvách se zápasníky a jejich výběru do zápasů. Plány Karate Combat pro tuto komunitu ještě nejsou úplně dokončeny. Tým chce darovat polovinu všech svých governance tokenů a posléze tyto darované tokeny použít k účasti v DAO a pro herní aplikaci.

Karate Combat league je vysílána ve více než 100 zemích prostřednictvím různých kanálů včetně CBS Sports, Eurosport, YouTube a TikTok. Proto je o spuštění DAO očekáván velký zájem napříč celým světem.

 

Adam Kovacs, prezident Karate Combat league, zdůraznil potřebu zvýšení zapojení fanoušků a řekl:

„Svět sportu se musí vyvíjet, aby vzrostl počet zapojených fanoušků z generace, která vyrostla na sociálních sítích a digitálních hrách. Ti očekávají, že budou spíš aktivními účastníky akce, než jen pasivními diváky.“

Online komunita Karate Combat čítá 3,5 milionu členů, ti všichni budou potenciálně rozhodovat o DAO. Vizí Shayne Higdona, spoluzakladatele a generálního ředitele nadace HBAR, je s nadcházejícím spuštěním DAO přilákat do sítě Hedera více fanoušků. S podílem těchto nových uživatelů bude platforma i nadále poskytovat koncovým uživatelům „hmatatelný dopad v reálném světě“.

Podle Kevina Shao, výkonného prezidenta Asia Blockchain Gaming Alliance (ABGA), se většina her v tomto odvětví zaměřuje spíš na funkce Play-2-Earn (P2E) a NFT, než na potěšení hráče nebo herní výkon.

Shao uvádí, že i když je nezbytné reagovat na různé potřeby různých uživatelů, je nutné v GameFi zavést „triple-A“ tituly, aby se ekosystém vrátil k normálu.

zdroj: cointelegraph.com

Další novinky

Japonská železniční společnost vydává NFT suvenýry

Moonbirds a Spotify vydávají limitovaný NFT playlist

NFT platforma Vibe vybrala 4 miliony USD v prvním kole financování

Animoca Brands se spojila s ONE Championship za účelem vytvořit hru

Společnost LG podává patentovanou přihlášku na NFT TV

Mines of Dalarnia slaví rok od spuštění mainnet verze hry

Jak reagují burzy kryptoměn na přetížení bitcoinové sítě?

Herní veterán Mike Seavers je novým technickým ředitelem Yuga Labs

Blockchain Sui přivítá prvních 13 her

Nástroj pro tvorbu digitálního umění Generative Art Maker

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář