Karate Combat spustí na konci tohoto roku svou DAO
Očekává se, že v rámci tříleté sponzorské smlouvy s Hedera’s HBAR Foundation bude DAO Karate Combat spuštěna v prosinci 2022.
Očekává se, že v rámci tříleté sponzorské smlouvy s Hedera’s HBAR Foundation bude DAO Karate Combat spuštěna v prosinci 2022.
Očekává se, že v rámci tříleté sponzorské smlouvy s Hedera’s HBAR Foundation bude DAO Karate Combat spuštěna v prosinci 2022.
Karate Combat, nechvalně známá liga plnokontaktních bojových umění, se mění v decentralizovanou autonomní organizaci (DAO).
Spuštění DAO je plánováno na prosinec 2022, a to na základě sponzorské smlouvy s nadací Hedera’s HBAR Foundation, uzavřené na 3 roky. Držitelé governance tokenu KARATE budou hlasovat o řadě důležitých rozhodnutí souvisejících s DAO, například o alokaci zdrojů, změně pravidel a o rozpočtu.
Kromě toho plánuje DAO těžit ze znalostí svých fanoušků při rozhodování o záležitostech týkajících se sportovců. Fanoušci budou moci rozhodovat například o smlouvách se zápasníky a jejich výběru do zápasů. Plány Karate Combat pro tuto komunitu ještě nejsou úplně dokončeny. Tým chce darovat polovinu všech svých governance tokenů a posléze tyto darované tokeny použít k účasti v DAO a pro herní aplikaci.
Karate Combat league je vysílána ve více než 100 zemích prostřednictvím různých kanálů včetně CBS Sports, Eurosport, YouTube a TikTok. Proto je o spuštění DAO očekáván velký zájem napříč celým světem.
Adam Kovacs, prezident Karate Combat league, zdůraznil potřebu zvýšení zapojení fanoušků a řekl:
„Svět sportu se musí vyvíjet, aby vzrostl počet zapojených fanoušků z generace, která vyrostla na sociálních sítích a digitálních hrách. Ti očekávají, že budou spíš aktivními účastníky akce, než jen pasivními diváky.“
Online komunita Karate Combat čítá 3,5 milionu členů, ti všichni budou potenciálně rozhodovat o DAO. Vizí Shayne Higdona, spoluzakladatele a generálního ředitele nadace HBAR, je s nadcházejícím spuštěním DAO přilákat do sítě Hedera více fanoušků. S podílem těchto nových uživatelů bude platforma i nadále poskytovat koncovým uživatelům „hmatatelný dopad v reálném světě“.
Podle Kevina Shao, výkonného prezidenta Asia Blockchain Gaming Alliance (ABGA), se většina her v tomto odvětví zaměřuje spíš na funkce Play-2-Earn (P2E) a NFT, než na potěšení hráče nebo herní výkon.
Shao uvádí, že i když je nezbytné reagovat na různé potřeby různých uživatelů, je nutné v GameFi zavést „triple-A“ tituly, aby se ekosystém vrátil k normálu.
zdroj: cointelegraph.com
Diskuze Žádné komentáře