Přihlásit se
Přidej se k nám
« »

Nejznámější společnosti si registrují ochranné známky pro Web 3.0

Registrace ochranných známek v oblasti Web 3.0 se nijak nezpomalila, ba naopak, stále více tradičních společností chce do tohoto prostoru vstoupit. Mezi posledními přihláškami jsou společnosti z automobilového průmyslu, oděvního a spotřebního zboží.

Nejznámější společnosti si registrují ochranné známky pro Web 3.0

Registrace ochranných známek v oblasti Web 3.0 se nijak nezpomalila, ba naopak, stále více tradičních společností chce do tohoto prostoru vstoupit. Mezi posledními přihláškami jsou společnosti z automobilového průmyslu, oděvního a spotřebního zboží.

Ačkoliv na souvisejících trzích došlo k poklesu počtu registrovaných známek, v oblasti Webu 3.0, kryptoměnNFT metaverse se nezdá, že by nadnárodní korporace zpomalily v počtu podání přihlášek na ochranné známky.

V únoru si podaly žádost o ochrannou známku související s Web 3.0 společnosti jako je například General Motors, Lacoste nebo americký řetězec diskontního zboží Wallmart. Leden byl z hlediska registrací ještě rušnější.

Mezi posledními přihláškami týkajícími se NFT je automobilová společnost General Motors. Společnost podala 16. února dvě přihlášky ochranných známek, které se vztahují k jejím značkám Chevrolet a Cadillac.

Na základě podání je zřejmé, že společnost má zájem o stahovatelné digitální mediální soubory, součástí kterých budou sběratelská umělecká díla, texty, audio a video, kdy bude vše vytvořeno jako NFT, aby byla ověřena pravost produktu.

O pouhý den později, 17. února, podala francouzská oděvní mega-korporace Lacoste celkem pět žádostí o ochrannou známku „CHAMPS-ELYSEES“. Žádost obsahuje podrobné plány na NFT, software pro krypto transakce, virtuální oblečení, obchody s virtuálním zbožím a služby virtuálních nemovitostí.

Na začátku února se na Twitteru objevila informace od licencovaného právníka USPTO Mikea Kondoudise, který informoval, že americká nadnárodní maloobchodní společnost Walmart podala přihlášku ochranné známky na název a logo „SamsClub“. Wallmart v prohlášení uvedl, že má v plánu vydat vlastní NFT, blockchainový software, zdravotní péči ve VR, obchody s kryptoměnami, makléřské a finanční služby.

V lednu bylo taktéž podáno mnoho přihlášek na ochranné známky, které souvisejí s Webem 3.0, metaverzem a kryptoměnami. Mezi společnosti, které v lednu podaly přihlášku, jsou například Pedigree – společnost vyrábějící krmivo pro mazlíčky, Nationwide – stavební pojišťovna, Jameson – výrobce irské whiskey, módní gigant Yves Saint-Laurent a dokonce i nezisková vzdělávací instituce National Geographic Society.

Podání takového množství ochranných známek ze strany gigantických společností z mnoha odvětví je pro budoucnost Webu 3.0 a technologií spojených s ním dobré znamení, protože až bude tato technologie všudypřítomná, žádná z nich nechce zůstat pozadu až bude tato technologie všudypřítomná.

I přes stále trvající bear market, byl v roce 2022 podán rekordní počet přihlášek na ochranné známky pro NFT, metaverse a celkově produkty související s kryptoměnami, uvedl jeden z právníků zabývajících se duševním vlastnictvím.

zdroj: cointelegraph.com

Další novinky

Japonská železniční společnost vydává NFT suvenýry

Moonbirds a Spotify vydávají limitovaný NFT playlist

NFT platforma Vibe vybrala 4 miliony USD v prvním kole financování

Animoca Brands se spojila s ONE Championship za účelem vytvořit hru

Společnost LG podává patentovanou přihlášku na NFT TV

Mines of Dalarnia slaví rok od spuštění mainnet verze hry

Jak reagují burzy kryptoměn na přetížení bitcoinové sítě?

Herní veterán Mike Seavers je novým technickým ředitelem Yuga Labs

Blockchain Sui přivítá prvních 13 her

Nástroj pro tvorbu digitálního umění Generative Art Maker

Diskuze Žádné komentáře

Napsat komentář